مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان گفت: در صورتی که مشترکان خانگی به هشدار‌هایی که شرکت ارسال کرده توجه نکنند ، ناچار به قطع برق مشترکان پرمصرف خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان گفت: در صورتی که مشترکان خانگی به هشدار‌هایی که شرکت ارسال کرده توجه نکنند و مصرف خود را کاهش ندهند، ناچار به قطع برق مشترکان پرمصرف خواهیم بود.


محمد مرادی، با بیان اینکه کشور در روز‌های اخیر با پیک مصرف برق بی‌سابقه‌ای روبرو بوده  افزود:باتوجه‌به شرایط کنونی و محدودیت‌های تولید برق، حفظ پایداری شبکه برق استان نیازمند همکاری تمامی مشترکان است.


او گفت: از تمامی مشترکان درخواست داریم در مصرف برق صرفه‌جویی کرده و با رعایت الگوی مصرف به ما در گذر از این شرایط کمک کنند.


مرادی با اشاره به اینکه قطع برق مشترکان پرمصرف به‌عنوان آخرین راهکار برای حفظ پایداری شبکه در نظر گرفته می‌شود، گفت: درصورتی‌که مشترکان خانگی به هشدار‌هایی که شرکت ارسال کرده توجه نکنند و مصرف خود را کاهش ندهند، ناچار به قطع برق مشترکان پرمصرف خواهیم بود.

 
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان تصریح کرد: این تصمیم به‌منظور جلوگیری از خاموشی‌ها برای سایر مشترکان و حفظ پایداری شبکه اتخاذ می‌شود.


او بیان کرد: مشترکان خانگی که بیش از دو برابر الگوی مصرف تعیین شده برق مصرف می‌کنند در اولویت قطع برق قرار دارند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.