نشریه آمریکایی گمانه‌زنی‌هایی را در خصوص نتایج انتخابات آمریکا مطرح کرده و نسبت به پیامد‌های آن هشدار داد.

نشریه هیل در تحلیلی پیرامون انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و نتایج آن می‌نویسد: بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده در آمریکا، این امکان وجود دارد که «کامالا هریس» نامزد حزب دموکرات در انتخابات برنده شود و این به معنی «شکست» دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری‌خواه است.

به گزارش این نشریه، ترامپ هرگز نمی‌تواند شکست را قبول کند؛ بنابراین در صورت پیروزی حزب دموکرات باید منتظر اتفاقاتی مشابه سال ۲۰۲۰ باشیم. تیم ترامپ اظهاراتی پیرامون فساد در انتخابات، دزدیده شدن آرا، تقلب، استفاده از دستگاه قضایی به عنوان سلاحی علیه ترامپ، رای‌دهندگان غیرقانونی، دخالت‌های خارجی و ماشین‌های رای‌گیری تقلبی را مطرح خواهند کرد و کشور شاهد «بی‌ثباتی، ناآرامی و حتی شاید بحران امنیت ملی» خواهد بود. جدای از این، شکست ترامپ به طور اجتناب ناپذیری سبب جنگ داخلی در میان اعضای حزب جمهوری‌خواه می‌شود. در واقع این جنگ بین طرفداران ترامپ خواهد بود و کسانی که می‌خواهند او را از حزب کنار بگذارند تا در انتخابات سال ۲۰۲۸ برنده شوند. 

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پنجم نوامبر (۱۵ آبان ۱۴۰۳) برگزار خواهد شد. نتایج جدیدترین نظرسنجی رویترز و موسسه ایپسوس که پنج‌شنبه هفته گذشته منتشر شد، نشان می‌دهد کامالا هریس با ۴۵ درصد در برابر ۴۱ درصد از دونالد ترامپ رقیب جمهوری‌خواه خود پیشی گرفته است.

مترجم: زهرا نجفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار