رییس پلیس امنیت اقتصادی سمنان گفت: ۲۲۰ فقره پرونده با دستگیری ۲۴۲ نفر در زمینه جرایم اقتصادی به ارزش ۲ هزار و ۸۶۰ میلیارد ریال تشکیل شد.

سرهنگ احمد حاج پروانه روز شنبه در نشست با اصحاب رسانه گفت: جرایم اقتصادی کشف شده در سمنان از ابتدای امسال تا کنون در مقایشه با مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۵ درصدی داشت.

وی ادامه داد: ۲۴۲ متهم جرایم اقتصادی کشف شده توسط پلیس امنیت اقتصادی سمنان از ابتدای امسال تا کنون دستگیر شدند که شمار دستگیری‌های امسال در مقایسه با سال گذشته افزایش ۲۵ درصدی را نشان می‌دهد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی سمنان بیان کرد: کشف ۱۹۰ تن کالای اساسی و معیشت‌محور از جمله تخم‌مرغ، گوشت و آرد از ابتدای فروردین تا پایان مرداد امسال در این استان از جمله کشفیات پلیس در برخورد با اخلالگران در نظام اقتصادی است.

وی اضافه کرد: استان سمنان مبدا یا مقصد کالاهای قاچاق نیست و بیش از ۷۸ درصد کشفیات کالای قاچاق سمنان مربوط به محورهای مواصلاتی و ۲۲ درصد مربوط به سطح عرضه و داخل استان است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی سمنان گفت: فراوانی کالای قاچاق در این استان سمنان مربوط به داروهای دامی، پارچه و لباس و کود شیمیایی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار