رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اعتقاد داریم خانواده شهدا و ایثارگران پل مستحکمی برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

نشست صمیمی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزندان معزز شهدای گرانقدر دولت با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز شنبه ۱۰ شهریورماه در سالن اجتماعات بنیاد شهید برگزار شد.

سعید اوحدی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دولت و خیر مقدم به یادگاران شهدای بزرگوار دولت، گفت: خدمت به خانواده معظم شهدا و فرزندان شهدا که به تعبیر امام (ره) چشم و چراغ ملت هستند، راه‌گشای مسیر ما در امر خدمت‌رسانی است.

معاون رئیس‌جمهور با اشاره به شهید بزرگوار محمدعلی رجایی و ساده‌زیستی ایشان در زندگی، گفت: جامعه باید بداند شهدای ما همه داشته‌های زندگی خود را برای اعتلای انقلاب و حفظ نظام در طبق اخلاص گذاشتند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید به تبدیل شدن خانه شهدا به موزه برای نشان دادن زندگی شهدا به مردم جامعه خاطرنشان‌کرد: فلسفه رشد و کمال انسان در انتخاب صحیح است و مسیر رشد انسان، در مسیر انتخاب اتفاق می‌افتد.

 اوحدی با تاکید بر انتخاب یاران امام حسین (ع) در مسیر کربلا و شخصیت زهیر بن قین در کربلا که در مسیر امام حسین (ع) گام برداشت، گفت: برگزاری این نشست‌ها با خانواده معظم شهدا برای این نیست که آنها نیاز به برگزاری این نشست‌ها دارند. ما نیاز به برگزاری این نشست‌ها داریم، زیرا باید راهبرد و طرح جدید برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشیم و دنبال این اهداف هستیم.

معاون رئیس‌جمهور با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، اظهار داشت: خداوند بشر را رها نکرده است، خداوند ستاره‌های فروزان در مسیر زندگی انسان‌ها قرار داده است و در مسیر خدمت علامت‌هایی برای رسیدن به قله‌های کمال قرار داده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر استمرار جلسات با خانواده شهدای دولت گفت: اعتقاد داریم خانواده شهدا و ایثارگران پل مستحکمی برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

اوحدی خطاب به فرزندان شهدا و با بیان اینکه شما فرزندان شهدا باید قدر خود را بدانید، عنوان‌کرد: خداوند وعده شفاعت خانواده شهدا و ایثارگران را به شهدا داد و امیدوارم مشمول دعای شهدا باشیم.

 معاون رئیس‌جمهور با تاکید بر بهبود شرایط بهداشت و درمان ایثارگران به ویژه والدین شهدا گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران ظرفیت‌های فراوان در حوزه بهداشت و درمان دارد و امیدواریم با همراهی فرزندان شهدا به این اهداف دست پیدا کنیم و شاهد تحولاتی باشیم.

در این نشست صمیمی، محمدمهدی تندگویان، فرزند شهید معزز محمدجواد تندگویان، ناصر و مهدی نامجو فرزندان شهید معزز موسی نامجو، میثم باهنر فرزند شهید معزز محمدجواد باهنر، شهاب‌الدین حداد عادل فرزند شهید معزز مجید حداد عادل و محمد کلانتری فرزند شهید معزز موسی کلانتری، همچنین مهدی محمدی، مشاور رئیس و سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل و غلامرضا جوکار قمی سرپرست اداره کل حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران حضور داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار