شهردار خاش گفت: با هدف تامین نیاز‌های اساسی شهروندان، ایجاد و راه‌اندازی میدان میوه و تره بار نیاز مهم این شهر به شمار می‌رود.

مهدی شهنوازی در نشست مشترک با معاون هماهنگ کننده سپاه، رییس شورای شهر و سرمایه گذار بخش خصوصی بیان کرد: مطالبه بسیار مهم و دغدغه جدی شهروندان خاش، مقابله با سودجویان، تامین میوه و تره بار، مرغ و ماهی و گوشت ارزان و با کیفیت است.
وی اظهارکرد: ایجاد یک بازار رقابتی و تامین آسان کالا‌های اساسی و ایجاد یک مرکز منسجم برای عرضه میوه و تره بار اولویت مهم شهرستان خاش بوده که فرمانداری، سپاه، مجموعه شورای اسلامی شهر، شهرداری و ستاد تنظیم بازار تمام ظرفیت‌ها و توان خود را برای ایجاد بازار عرضه میوه بسیج کرده و از سرمایه‌گذار این بخش حمایت می‌کنند.
شهردار خاش ادامه داد: کلنگ ساخت میدان میوه و تره بار این شهر در محوطه اداره تعاون روستایی این شهرستان به زمین زده شده و در بیش از ۱۰۰ غرفه، میوه و تره بار عرضه خواهد شد.
ملک اعظم محمودزهی رییس شورای شهر خاش نیز با اشاره به اینکه راغب شدن یک سرمایه گذار بخش خصوصی برای کمک به تامین نیاز‌های شهروندان قابل تقدیر بوده و بایستی همه ارکان جامعه از سرمایه‌گذاران حمایت کنند، گفت: ایجاد میدان میوه و تره بار فرصتی بسیار مهم برای تامین نیاز‌های شهروندان خاش بوده و شورای شهر و شهرداری برای تسریع در راه‌اندازی آن با جدیت پای کار هستند.
معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان خاش نیز گفت: با توجه به اینکه بازار این شهر در قبضه سودجویان و اتباع بیگانه بوده و بیشتر شهروندان توان خرید میوه و سبزیجات و کالا‌های اساسی را از بازار و حتی از افراد دوره گرد و دستفروشان ندارند، بنابراین ساماندهی دستفروشان و ایجاد یک مرکز ثابت و منسجم میوه و تره بار به دسترسی آسان شهروندان جهت تهیه نیاز‌های اساسی و مایحتاج عمومی کمک می‌کند.
سرهنگ پاسدار ابوذر جوادی مقدم اظهار کرد: در بحث برخورد با اتباع بیگانه غیرمجاز و مقابله با معضلات کم و گران فروشی و احتکار کالا باید یک اراده قوی وجود داشته باشد و در شهرستان خاش باید به دغدغه‌های جدی شهروندان پاسخ بدهیم.

برچسب ها: سپاه ، شهرداری خاش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار