مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان از برگزاری سومین جشنواره زیست بوم این استان در بخش هدایای فرهنگی در کنار رشته‌های عکاسی و گرافیک خبر داد.

علی سرگزی اظهار کرد: سومین جشنواره زیست بوم سیستان و بلوچستان در قالب طرح قرارگاه شهید آوینی در سه رشته گرافیک، عکاسی و هدایای فرهنگی برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به وجود هنرمندان مستعد در بخش هدایای فرهنگی در سیستان و بلوچستان، ادامه داد: علاقه‌مندان به شرکت در این بخش از جشنواره زیست بوم، می‌توانند آثار خود شامل صنایع دستی، تابلو، آثار ترکیبی از هنر‌های بومی استان و هنری را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: دفتر امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان واقع در خرمشهر ۱۴، تا ۲۵ شهریور ماه، آماده پذیرش آثار هنرمندان در بخش هدایای فرهنگی است، همچنین علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۵۵۴۳۵۳۴۶ تماس بگیرند.

وی با اشاره به اهدای هدایای نقدی به برگزیدگان این جشنواره، تصریح کرد: به ترتیب برای نفرات اول تا سوم جشنواره زیست بوم سیستان و بلوچستان در بخش هدایای فرهنگی، ۳۵، ۲۵ و ۱۵ میلیون ریال هدیه نقدی در نظر گرفته شده است.

سرگزی ارتقای فرهنگ عمومی، با تولید محتوای فرهنگی و هنری در خصوص زیست بوم سیستان و بلوچستان را از اهداف این رویداد اعلام کرد و افزود: آداب و رسوم، سبک زندگی، همبستگی اجتماعی، زیست بوم، جایگاه فرهنگ و هنر پوشش محلی، مد و لباس، معرفی مفاخر استان، حقوق شهروندی، معضلات و آسیب‌های اجتماعی از موضوع‌های تعیین شده برای تولید آثار در این جشنواره است.

وی خاطرنشان کرد: در پایان این رویداد فرهنگی هنری، آثار منتخب در قالب نمایشگاه به نمایش عموم در خواهد آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار