مدیرامور آب و فاضلاب زهک گفت: عملیات تعویض یک‌هزار و ۳۸۰ کنتور آب ترکیده ناشی از یخبندان سال ۱۴۰۱ بزودی در این شهرستان آغاز می‌شود.

غلامحسین لکزائیان پور بیان کرد: یخبندان زمستان ۱۴۰۱، به حدود پنج هزار کنتور خانگی آب در حوزه زهک آسیب زد.

وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته از طرف نمایندگان مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، از محل اعتبارات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، تعدادی کنتور آب خانگی خریداری و با ثبت، تشکیل پرونده و انجام مراحل قانونی، نصب کنتور‌های آب آشامیدنی منازل مسکونی بزودی آغاز خواهند شد.

مدیرامور آب و فاضلاب زهک ادامه داد: حدود یک‌هزار و ۳۸۰ فقره کنتور آب خانگی ۱.۲ اینچ تأمین اعتبار و خریداری شده و سه هزار و ۶۲۰ فقره باقی مانده نیز جهت خریداری، نیاز به تأمین اعتبار دارند.

وی گفت: امید است با پیگیری نمایندگان مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی، تامین اعتبار این مهم انجام شود تا سایر کنتور‌های باقی مانده نیز تعویض شوند.

لکزائیان‌پور اظهار کرد: شهروندان باید به توصیه‌های کارشناسان آب و فاضلاب توجه و نسبت به حفاظت و نگهداری کنتور‌های آب خانگی خویش اقدام کنند تا در اثر ضربه و یا یخبندان شبانه و سرمای شدید در فصل سرد سال، دچار تخریب و یا ترکیدگی نشوند.

وی تاکید کرد: در این راستا استفاده از پشم شیشه و پارچه کنفی جهت ایزوله کردن کنتور‌های آب در فصل سرد سال بسیار مهم و ضروری است.

برچسب ها: آبفا ، کنتور آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار