شهردار منطقه ۱۴ تهران گفت: راهکار‌های لازم جهت اجرای عملیات بازگشایی گره ترافیکی در محدوده ایستگاه مترو بسیج و پایانه اتوبوسرانی منطقه ۱۴ ارائه شده است.

 امیر شهرابی شهردار منطقه ۱۴ تهران طی رصد میدانی از محلات منطقه بویژه محور‌های ۵ گانه الگوی خدمت با بیان اینکه ارتقای کیفیت و مناسب سازی پیاده رو‌ها برای تسهیل در عبور و مرور عابران و زیبایی بصری در دستور کار است، تاکید کرد: بهسازی و استانداردسازی پیاده‏ رو‌های منطقه برای حفظ امنیت و آرامش شهروندان در کوتاه‌ترین زمانبندی انجام می‌شود.

وی ضمن بازدید از محدوده کنارگذر بزرگراه شهید محلاتی و محدوده منتهی به ایستگاه مترو بسیج، راهکار‌های لازم جهت پیاده رو سازی تا اصلاح هندسی در محدوده این ایستگاه مترو را جهت ایجاد مسیر مناسب و تسهیل دسترسی شهروندان ارائه کرد.

شهرابی همچنین دستور لازم جهت گره گشایی ترافیکی در میدان‌ها و تقاطع‌های منتخب و مهم منطقه را صادر کرد.

در این راستا و با بازدید از محدوده منتهی به پایانه اتوبوسرانی منطقه، اصلاح هندسی تا اجرای اقدامات ترافیکی برای دسترسی و حل چالش‌های ترافیکی این محدوده مورد بررسی و برنامه‌ریزی قرار گرفت.

شهردار منطقه ۱۴ با بیان اینکه ایجاد فضای مناسب و کالبدی زیبا همچنین تأمین امنیت شهروندان هنگام عبور و مرور از معابر یکی از مهم‌ترین وظایف شهرداری‌ها محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: بر این اساس کاهش بار ترافیک و ایمن سازی معابر و میادین تا مناسب سازی کالبدی محلات در اولویت برنامه‌های مدیریت شهری منطقه برای رفاه شهروندان قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار