رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارقانی که از ۳۵ منزل سرقت کردند، خبر داد.

 سرهنگ علی قاسم پور در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت از منزل در محدوده حوزه استحفاظی کلانتری ۱۱۸ ستارخان، تیم عملیات این کلانتری در محل حاضر شده و اقدامات خود در این خصوص را آغاز کردند. آنان پس از بررسی فیلم‌های ضبط شده از سوی دوربین‌های مداربسته و اقدامات فنی پلیسی، مشخصات ظاهری اعضا این باند سه نفره را شناسایی کردند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: مشخصات ظاهری متهمان در اختیار تمامی واحد‌های گشتی قرار گرفت و ماموران در حین گشت زنی در محدوده خیابان اکبری، دو تن از اعضا این باند را در حین ورود به یک ساختمان شناسایی و دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه بررسی‌های اولیه نشان از این داشت متهمان با استفاده از شاه کلید قصد ورود به منزل را داشتند، گفت: دو متهم در مقر انتظامی تحت بازجویی قرار گرفتند که در جریان آن به جرم خود مبنی بر سرقت از منزل به تعداد ۳۵ فقره اعتراف کردند.

قاسم‌پور با بیان اینکه تاکنون ۱۳ نفر از مالباختگان شناسایی شده‌اند، گفت: همچنین دستگیری نفر سوم این باند در دستورکار ماموران پلیس قرار دارد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از تشکیل پرونده برای متهمان دستگیرشده خبر داد و گفت: دو متهم برای انجام تحقیقات بیشتر، کشف جرائم احتمالی و شناسایی شکات به دادسرا معرفی شدند. تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۱۰ شهريور ۱۴۰۳
مبارزه با باندهای تبهکاری = اولویت اول پلیس باید باشه
آخرین اخبار