جذب مدرس حق التدریس در دانشگاه جامع علمی کاربردی از ۱۷ شهریورماه آغاز می‌شود.

 رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی چهارمحال وبختیاری گفت: داوطلبان تدریس در مراکز دانشگاه جامع علمی کاربردی باید حداقل ۳ سال تجربه مفید کاری داشته باشند.

آقابابائی افزود: جذب مدرس دانشگاه جامع علمی کاربردی برای سال ۱۴۰۳ از روز شنبه ۱۷ شهریورماه آغاز می‌شود و متقاضیان دارای شرایط می‌توانند تا ۶ مهرماه با مراجعه به سامانه جذب مدرسان به آدرس https://jam.uast.ac.ir اقدامات لازم برای ثبت نام را انجام دهند.

وی گفت: فرآیند بکارگیری مدرسان با نیازسنجی اولیه در مراکز آموزشی انجام شده است و ظرفیت نهایی اختصاص یافته، پس از تایید واحد‌های استانی دانشگاه، برای تامین نیاز‌ها و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود باتوجه به دوره‌های در حال اجرا و همچنین رشته‌های جدید، در قالب گروه درس‌های تعیین شده، صورت گرفته است به نحوی که تامین مدرس مورد نیاز مراکز آموزشی، طبق ظرفیت‌سنجی مناسب صورت پذیرد.

آقابابائی گفت: طبق مصوبه هیات اجرایی جذب دانشگاه از این فراخوان، متقاضیان تدریس در دانشگاه جامع علمی کاربردی برای شرکت در فراخوان باید حداقل ۳ سال سابقه کاری مرتبط با گروه درسی انتخابی داشته باشند؛ همچنین حداقل سن متقاضیان برای شرکت در فراخوان ۲۸ سال و حداکثر سن ۶۵ سال است.

برچسب ها: مدرس ، علمی کاربردی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار