معاون عمرانی شهرداری منطقه ۴ قزوین گفت: مجموعه ورزشی ناصر آباد اواخر پاییز امسال به بهره برداری می‌رسد.

پیله چی معاون عمرانی شهرداری منطقه ۴ قزوین در گفتگوی تلفنی با برنامه روی خط باشید گفت: طرح‌های شهرداری منطقه ۴ در ۲ قسمت در دستور کار قرار دارد که یک قسمت شامل منطقه ۴ شهرداری شهر قزوین و بخش دیگر ناصر آباد و دانش است.

وی افزود: مجموعه ورزشی ناصر آباد هزار و ۶۰۰ متر مربع زیربنا دارد و پیش بینی می‌شود که اواخر فصل پاییر به پایان برسد.

معاون عمرانی شهرداری منطقه ۴ قزوین گفت: پارک مهر منطقه دانش هم در مساحتی به وسعت ۵ هزارو ۵۰۰ متر مربع با پیشرفت ۹۰ درصدی در دست اجراست که اوخر شهریور امسال به بهره برداری خواهد رسید.

پیله چی، همچنین از احداث بوستان پونه در همین مجموعه دانش سخن گفت و اظهار داشت: این طرح در بهار سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

به گفته معاون عمرانی شهرداری منطقه ۴ قزوین، از مهر پارسال زیر سازی و آسفالت معابر ۵۵ متر مربع در مجموعه ناصرآباد و شهرک دانش انجام شده است و از اوایل تابستان امسال نیز اکیپ‌های شهرداری مشغول فعالیت هستند.

وی اضافه کرد: اصلاح هندسی ورودی شهرک ناصر آباد از سمت آزادراه قزوین- رشت انجام شده و نیوجرسی‌ها برداشته شده است، تراش آسفالت این خیابان هم انجام می‌شود و روکش آسفالت جدید در دست اجراست.

معاون عمرانی شهرداری منطقه ۴ قزوین در ادامه تاکید کرد: سال قبل پل ورودی ناصر آباد بعد از ۱۵ سال اجرا شد و سال‌های قبل در ناصر آباد اقدامات عمرانی برجسته‌ای انجام نشده بود امروز شهرداری توجه ویژه‌ای به این منطقه دارد.

پیله چی بیان کرد: با توجه به امکانات موجود و شرایط حاضر اکیپ‌های شهرداری در شهر ناصر آباد در حال خدمات رسانی به مردم و اهالی منطقه هستتند.

وی با اشاره به تراکم خیابان‌های منطقه بیان کرد: ۳۰ درصد معابر شهر ناصر آباد فاقد آسفالت هستند که شهرداری اقدام به رفع این مشکل نیز خواهد کرد.

معاون عمرانی شهرداری منطقه ۴ قزوین درباره در خواست شهرندان و اهالی ناصرآباد مبنی بر دسترسی به پل امام علی (ع) اضافه کرد: گره اصلی خود اتوبان است و باید یک روگذر مناسب بر روی اتوبان ایجاد شود.

پیله چی پل عابر پیاده را یکی از درخواست‌های اهالی منطقه عنوان کرد و افزود: شهرداری مکاتباتی را در این راستا با راهداری داشته است و فندانسیون برای اجرای پل عابر پیاده اجرا شد و امکان سنجی نیز توسط شهرداری انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار