مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین از تصویب طرح توسعه ۸۰ هکتاری شهرک صنعتی آراسنج در کارگروه امور زیربنایی استان خبر داد.

رضا صفاری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین در جریان بازدید استاندار قزوین از ۲ طرح زیرساختی پست برق و تصفیه خانه فاضلاب در شهرک صنعتی آراسنج گفت: توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی بر اساس طرح آمایش و در راستای استقبال سرمایه گذاران از شهرک‌های صنعتی تقاضا محور انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: با توجه به تقاضا محور بودن و استقبال سرمایه گذاران طرح توسعه شهرک صنعتی آراسنج با مساحت ۸۰ هکتار با تصویب در کارگروه امور زیربنایی و موافقت شورای برنامه ریزی استان در دستور کار قرار گرفت.

صفاری با اشاره به اینکه تامین زیرساخت‌های مورد نیاز در شهرک و نواحی صنعتی به تسهیل در مسیر جذب سرمایه گذاران منجر خواهد شد، گفت: ساماندهی و تکمیل طرح‌های زیرساختی و امکانات زیربنایی از اولویت‌های اساسی شرکت در جذب و استقرار متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی است.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین بیان کرد: با توسعه شهرک‌های صنعتی پرتقاضا، می‌توان سرمایه گذاری‌های صنعتی در کشور را افزایش داد و به این ترتیب شاهد افزایش ساخت و ساز واحد‌های تولیدی و رونق اقتصادی و جهش تولید داخلی بود.

صفاری یادآور شد: هم اکنون ۴۰۰ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی عملیاتی شده و آماده واگذاری به متقاضیان سرمایه گذاری است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: اراضی ۸۰ هکتاری شهرک صنعتی آراسنج بلافاصله بعد از تملک کار طراحی آن آغاز شده و امید است در دهه مبارک فجر کلنگ آغاز عملیات اجرایی آن به زمین زده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار