هنرمند مجسمه‌ساز چهارمحال و بختیاری به مرحله نهایی سی و یکمین جشنواره هنر‌های تجسمی جوانان ایران راه یافت.

دبیرخانه سی و یکمین جشنواره هنر‌های تجسمی جوانان ایران، اسامی هنرمندان جوان راه‌یافته به مرحله نهایی این جشنواره هنری را اعلام کرد که در این میان نام ناهید کوهی‌زاده هنرمند مجسمه‌ساز استان هم دیده می‌شود.

کوهی‌زاده با پذیرش در مرحله مقدماتی و راه‌یابی به مرحله کارگاهی از ۲۰ تا ۲۲ شهریور به خراسان شمالی سفر خواهد کرد تا در کارگاه‌های تخصصی این رویداد هنری زیر نظر استادان تراز اول هنر‌های تجسمی به خلق اثر بپردازد.

این هنرمند جوان استان که از میان هزار و ۲۳۳ هنرمند توانسته است در جمع ۱۷۴ هنرمند راه یافته به مرحله نهایی این رویداد ملی قرار گیرد، قرار است در مرحله کارگاهی با ۱۲ هنرمند مجسمه‌ساز دیگر رقابت کند.

در صورتی که کوهی‌زاده بتواند در این مرحله جایگاه یکی از برگزیدگان جشنواره هنر‌های تجسمی جوانان ایران را به دست آورد به عنوان مستعد هنری به بنیاد ملی نخبگان معرفی شده و از مزایای مربوطه بهرمند می‌شود.

هم اکنون وی با راه‌یابی به مرحله کارگاهی جشنواره هنر‌های تجسمی ایران، مزایای عضویت در مؤسسه توسعه هنر‌های تجسمی معاصر را به دست آورده است.

گفتنی است: سی و یکمین جشنواره هنر‌های تجسمی جوانان ایران با شعار «همان به که نیکی بود یادگار» رشته‌های تصویرسازی، خوشنویسی، طراحی، عکاسی، کاریکاتور، گرافیک، مجسمه‌سازی، نقاشی، نگارگری، هنر سرامیک و رسانه‌های هنری جدید، ۱۹ تا ۲۳ شهریور در خراسان شمالی برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار