فرماندار ششتمد گفت:‌ ۳۶ طرح به ارزش ۳۶۰ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در بخش های مرکزی و «شامکان» این شهرستان غربی خراسان رضوی بهره‌برداری شد و مردم از ثمرات آن برخوردار شدند.

حسین ایثارگر گفت:‌ این طرح ها در بخش‌های کشاورزی، آب، برق، مخابرات، راه و دیگر حوزه‌ها اجرا شده که بیشترین آن با ۱۱ طرح در حوزه جهاد کشاورزی در زمینه احیا و مرمت قنوات، ساخت کانال بتنی، لوله انتقال آب و ایجاد استخر به مبلغ ۳۰ میلیارد ریال و در روستاهای "ابراهیم آباد، کیذقان، طرسک، پادر و کلاته بیات" انجام شده است.

وی افزود:‌ هفت طرح نیز در حوزه بهسازی معابر روستایی و آسفالت با گستره ۲۸ هزار و ۵۰۰ متر مربع با احتساب زیرسازی و اجرای ابنیه فنی و سنگفرش توسط دهیاری‌ها به مبلغ ۱۵۸ میلیارد ریال در روستاهای "گاچ، برازق، بجدن، کلاوشک، مچ، تندک و قاسمی" اجرا شده است.

وی خاطرنشان کرد:‌ چهار طرح هم در زمینه تامین آب شرب روستایی با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال که شامل اصلاح خط انتقال آب شرب چشمه آوش به طول سه کیلومتر و اصلاح و توسعه شبکه آب شرب مچ و تندک به طول ۲ هزار و ۱۰۰ متر و نیز بهره‌برداری از دستگاه آب شیرین کن روستای مچ بوده است.

فرماندار ششتمد گفت:‌ چهار طرح اجرا شده در حوزه مخابرات به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال شامل اجرای طرح بی تی اس روستای برازق، طرح پی تی ان روستاهای تندک، طرسک و بجدن و رادیو جی پی روستای "باغ‌خیرات"‌ بوده است و چهار طرح نیز در بخش برق رسانی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال برای توسعه شبکه برق مچ و نیز طرح های جابه جایی تیرهای برق، روشنایی معابر، تبدیل شبکه سیمی به خودنگهدار اجرا شده است.

ایثارگر افزود:‌ سه طرح نیز در حوزه راهداری به مبلغ ۲۵ میلیارد ریال صرف زیرسازی و آسفالت ادامه جاده چشمه آوش به طول ۸۰۰ متر، آشکارسازی خطوط جاده به طول ۵۰ کیلومتر و اصلاح هندسی تقاطع روستاها شده است و یک طرح نیز در حوزه منابع طبیعی برای تکمیل آبریز سد خاکی «سرررود» با اعتبار ۹ میلیارد ریال اجرا شده است.

وی اضافه کرد:‌ یک طرح نیز در حوزه راه‌های بین مزارع با حمایت نیروی مقاومت بسیج سپاه ششتمد و مشارکت دهیاری شامل آسفالت ریزی جاده طزرق _ کیذور به طول ۳.۵ کیلومتر به ارزش ۷۰ میلیارد ریال اجرا شد و ۲ طرح هم برای مقاوم سازی مسکن روستایی توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال به انجام رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.