فعالیت تمامی ادارات و سازمان‌های دولتی کرمانشاه به استثنای دستگاه‌های خدمات رسان در تاریخ دهم و یازدهم شهریورماه جاری تا ساعت ۱۱ با ۲ ساعت تعجیل در خروج و به صورت دورکاری خواهد بود.

طبق مصوبه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استانداری کرمانشاه، این تصمیم با توجه به گرمای شدید و به منظور مدیریت بهینه مصرف برق، در خصوص تغییر ساعات کاری ادارات و سازمان‌های دولتی استان اتخاذ شده است.

بر اساس این مصوبه، روز شنبه و یکشنبه دهم و یازدهم ۱۴۰۳، تمامی ادارات و سازمان‌های دولتی استان، به استثنای دستگاه‌های خدمات‌رسان فعالیت‌های خود را تا ساعت ۱۱ ادامه خواهند داد و پس از این ساعت، کارمندان این نهاد‌ها موظف به ادامه فعالیت به صورت دورکاری خواهند بود تا نیاز‌های اداری به شکل مناسب تامین شود.

این تصمیمات با هدف کاهش فشار بر شبکه برق استان و جلوگیری از قطعی احتمالی برق در مناطق مختلف اتخاذ شده است و به حفظ پایداری تامین انرژی صنایع و خانوار‌ها کمک خواهد کرد.

استان کرمانشاه حدود ۲ میلیون نفر جمعیت در سطح ۱۴ شهرستان دارد و مناطق غربی آن در همسایگی عراق علاوه بر گرمسیر بودن با دیگر پدیده‌های جوی نظیر گرد و غبار هم مواجه هستند.

تابستان امسال کرمانشاه، گرمای نزدیک ۵۰ درجه سانتی گراد را نیز به ثبت رسانده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.