امام جمعه بخش یزدان آباد به آسیب های قطعی برق در بخش‌های مختلف اشاره کرد و گفت: کمبود برق را قبول داریم ولی باید قطعی برق با اعلام قبلی انجام شود.

نماز جمعه بخش یزدان آبادِ زرند به امامت حجت الاسلام عربزاده اقامه شد.

حجت الاسلام عربزاده امام جمعه بخش یزدان آباد ضمن دعوت نمازگزاران به تقوی الهی گفت: امام رضا (ع) یکی از نشانه‌های انسان با تقوی را صله رحم دانستند و فرمودند: خداوند انسان را به اقامه نماز، پرداخت زکات، تشکر از والدین و وصله رحم توصیه کرده است.

وی افزود: قبولی نماز پرداخت زکات است و تشکر از خدا و والدین عامل قبولی دعاهاست و کسی که صله رحم نکند؛ قطعا اهل تقوا نیست.

حجت الاسلام عربزاده تصریح کرد: خداوند فرمود من رحمن هستم و اسم رحم را از خودم انتخاب کردم و کسی صله رحم انجام ندهد، منم با او قطع ارتباط می‌کنم.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: یکی از شاخه‌های تقوی در امور مالی است که انسان از چه راهی به دست می‌آورد و در چه راهی خرج می‌کند و روز قیامت قدم از قدم برنمی دارد تا جواب دهد عمرش و جوانی اش و از مال درچه راهی خرج کرده است.
 
حجت الاسلام عربزاده افزود: تقوی در امور بانکی یکی از مصادیق مهم تقوی است که به برکت نظام اسلامی قدم‌های خوبی به منظور بانکداری بدون ربا برداشته شده و بانکداری بدون ربا مطالبه امامین انقلاب است که ان شاءالله شاهد بانکداری بدون ربا درآینده ای نزدیک باشیم. 

وی رحلت حضرت محمد (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) را تسلیت گفت و افزود: صلح امام حسن (ع) اگر نبود قطعاً قیام کربلا اتفاق نمی‌افتاد و امروز خبری از اسلام نبود.
 
امام جمعه بخش یزدان آباد گفت: قیام کربلا زمینه سازش امام مجتبی علیه السلام، اجرایش با ابا عبدالله علیه السلام بود و امام سجادعلیه السلام و امام باقرعلیه السلام این قیام را نهادینه کردند و حفظ کردند.

وی به دولت چهاردهم اشاره کرد و ضمن عرض تبریک به کابینه افزود: مقام معظم رهبری در امور اجرایی دخالت ندارند و حضرت آقا در جلسه هیئت دولت فرمودند بابنده مشورت کردند، بعضی را تایید، بعصی را تاکید و تعداد بیشتری را نمی شناختم نظری ندادم.

حجت الاسلام عربزاده تصریح کرد: مسئولین بدانند که ما باید فدای رهبرشویم نه رهبرفدای ما و ازعاشورا درس گرفتیم، فدای رهبر شویم و حضرت آقا را تنها نگذاریم. 
 
وی بیان کرد: منشور یازده گانه رهبری مطالبه همه مردم از دولت است که یکی از بند‌های این منشور، انتخاب همکاران مومن، جوان، انقلابی، متعهد و پرانرژی بود.

حجت الاسلام عربزاده گفت: همه مسئولین بدانند، تاریخ نشان داده است، دولت‌هایی که به توصیه‌های مقام معظم رهبری عمل کرده اند موفق و اگرعمل نکردند، موفق نبوده اند و منفور جامعه شده اند.

وی ضمن تبریک هفته دولت افزود: بیش از ۳۵ میلیارد تومان در بخش یزدان آباد طی یک سال هزینه شده است و بعضی جاها حتی کوچه‌ای بدون آسفالت نداشتیم. 

امام جمعه یزدان آباد ازمسئولین خواست، به فکر بیکاری جوانان یزدان آباد باشند و در زمینه مسکن نیز خدماتی انجام شده است و باید بعضی که منازلشان تکمیل نیست، مساعدت شود.

وی تصریح کرد: قطعی برق نیز آسیب‌هایی به بخش‌های مختلف زده است و ما کمبود برق را قبول داریم ولی حداقل قطعی برق با اعلام قبلی انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار