خطیب جمعه کوهبنان گفت: شهیدان دولت و خدمت به واسطه داشتن اخلاص و خدمت بی منت به مردم در تاریخ ماندگار شدند.

نماز جمعه شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام حسن ایزدی در مسجد جامع واقع در محله انصار کوهبنان برگزار شد.

حجت الاسلام حسن ایزدی امام جمعه کوهبنان در این آیین پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: در آستانه رحلت شهادت گونه نبی مکرم اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و ایام شهادت امام رضا (ع) قرار داریم که این مصیبت را به شما عزیزان نمازگزار تسلیت می‌گویم. 

وی تاکید کرد: جا افتاده که در ایام شهادت امام رضا (ع) از سطح کشور عزیزانی با برپایی موکب از عزاداران ولی نعمت ایرانیان پذیرایی کنند که جا دارد موکب شهرستان کوهبنان هم در این مراسم به عزاداران خدمت رسانی کند.

امام جمعه کوهبنان افزود: این ایام فرصت مناسبی برای انجام کار‌های فرهنگی و هنری از سوی موکب‌ها در جوار امام رضا (ع) است.

وی ابراز داشت: در هفته دولت قرار داریم و جا دارد از شهیدان دولت و خدمت یاد کنیم؛ کسانی که در دل‌های مردم جای گرفتند و ماندگار شدند.

خطیب جمعه کوهبنان تصریح کرد: شهیدان دولت و خدمت به واسطه داشتن اخلاص و خدمت بی منت به مردم در تاریخ ماندگار شدند.

وی افزود: شهید رئیسی به صورت شبانه روزی به مردم خدمت می‌کرد؛ اکنون جا دارد کسانی که آگاهند و این خدمات را دیدند، برای دیگران بازگو کنند. در غیر این صورت به خودشان و جامعه ستم کردند.
 
حجت الاسلام ایزدی از خدمات فرماندار این شهرستان تشکر و برای ریاست جمهور و دولتمردان آرزوی موفقیت کرد. 
 
وی با اعلام اینکه ظرفیت‌های فرهنگی خوبی در شهرستان داریم، گفت: هنرمندانی در منطقه هستند که در گروه نمایش تنهای بی سر، تنهای بی سر پیرامون نهضت کربلا با زیبایی و سرعت عمل بالا کار کردند. 

امام جمعه کوهبنان بیان داشت: جا دارد همگان از نمایش تنهای بی سر، تنهای بی سر بهره ببرند و با حضور خود زمینه دلگرمی هنرمندان را رقم بزنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار