آیت الله ناصری گفت: در فرهنگ اسلامی، مدرسه جایگاه تربیت و پایگاه تعلیم است در مدرسه باید اخلاق و فضیلت و معنویت را گسترش دهیم.

آیت‌الله محمدرضا ناصری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد  گفت: در فرهنگ اسلامی، مدرسه جایگاه تربیت و پایگاه تعلیم است در مدرسه هم باید اخلاق و فضیلت و معنویت را گسترش دهیم.

وی با اشاره به توجه جدی مسئولان به پرستاران افزود: پرستاران بخش جدایی ناپذیر و از حلقه‌های مهم نظام سلامت هستند که لازم است مسئولان امر نسبت به حل مشکلات و سختی کار پرستاران بیش از پیش توجه ویژه داشته باشند.

آیت الله ناصری  با اشاره به اینکه پیاده روی اربعین نمایش اقتدار دین اسلام است،  تصریح کرد:  شرکت کنندگان در پیاده روی اربعین آبروی دین اسلام را حفظ کردند.

امام جمعه یزد در ادامه با اشاره به اینکه باید با اتکا به توان داخلی مسیر را ادامه دهیم بر تربیت انسان‌های کاردان و متعهد تأکید کرد و گفت: با تربیت افراد متعهد و با تجربه توطئه‌های دشمنان خنثی خواهد شد.
آیت الله ناصری در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از اصحاب اربعین گفت: خوشبختانه در این مسیر افراد مختلفی همت کرده و ایثارگری نشان دادند و هرگونه خدمت‌رسانی به زوار اربعین را ارائه دادند که این امر قابل تقدیر است.

خطیب نماز جمعه یزد با اشاره به بازگشایی مدارس نیز گفت: باید نسبت به فرهنگ و دین و آینده دانش‌آموزان بیشتر دقت کنیم و مسئولیت آن به عهده مسئولان فرهنگی است، سعادت و رشد و شکوفایی استعداد‌ها در مدارس بروز می‌یابد. البته عکس آن نیز اعم از خمودگی و فساد در صورت بی توجهی رقم می‌خورد که باید در این زمینه مراقبت کرد؛ بنابراین همه باید احساس مسئولیت کنیم چرا که دشمن با تمام قوا علیه اخلاق و دین فعالیت دارد.

آیت‌الله ناصری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مردم ایران باید صبورانه در کنار رهبر معظم انقلاب به مسیری ادامه دهند که همه قدرت‌های پوشالی را از هم پاشید و در مسیر خدا قدم برداشت و امروز به جایی رسیده که در میان کشور‌های دنیا کشوری محبوب است و همه دنیا به دنبال شناخت انقلاب اسلامی هستند که مردم ایران به پا کردند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.