شهروندخبرنگار ما با ارسال فیلم از مسئولان درخواست کرد تا نسبت به قرار دادن چرخ خرید در میادین میوه و تره بار محلات اقدام کنند.

سازمان شهرداری به منظور رفاه حال شهروندان اقدام به راه اندازی میادین میوه و تره بار در محلات کرد تا آنها با قیمت مناسب‌تر بتوانند محصولات با کیفیت تری تهیه کنند. با توجه به اینکه در تمام سنین برای خرید به این میادین مراجعه می‌کنند، وجود چرخ خرید ضروری به نظر می‌رسد. اما اغلب میادین میوه و تره بار فاقد چرخ خرید است.

شهروندخبرنگار ما با ارسال فیلم از مسئولان درخواست کرد تا نسبت به راه اندازی چرخ خرید در میادین میوه و تره بار اقدام کنند. 

متن پیام شهروندخبرنگار

با سلام و احترام تا چند وقت پیش در همین بازار میوه و تره بار چرخ خرید تعدادی سالم، تعدادی شکسته وتعدادی نیز ناقص موجود بود، ولی کار مردم راه میفتاد. حتی کارگران غرفه‌ها برای جابجا کردن میوه‌ها به جای چرخ دستی که غرفه دار‌ها باید مخصوص جابجایی داشته باشند هم از چرخ‌های خرید استفاده می‌کردند که چرخ‌ها ناقص و شکسته شده بود و احتمالا به خاطر قیمت گران آن جمع آوری شده است. بزرگوار، چون در اینجا بود، اما هم اکنون به طور کل جمع کردند و حتی جایگاه استقرار چرخ‌های فروشگاهی را هم کلا جمع آوری کردند که هیچ اثری نباشد. لطفا پیگیری کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - تهران 


بیشتر بخوانید:

مشکلات محله ستاری تهران از زبان شهروند خبرنگار + فیلم


برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار