مقام مسئول در سازمان راهداری گفت: بیش از ۳میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از ابتدای ماه صفر از پایانه های مرزی ۶گانه وارد کشور شده‌اند.

 ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه  تردد زائرین از ۱۶ مرداد (مصادف با اول صفر) تا انتهای روز ۸ شهریور ماه  به تفکيک مرز و مقایسه با سال گذشته روند کاهشی داشته است  گفت:  در بخش زائران خروجی مهران ۴۵  درصد که معادل یک میلیون   ۵۲۱ هزار و۵۲۹ زائر بوده که ۴درصد کاهش داشته  همچنین  در مرز شلمچه ۲۴ درصد شاهد خروج زائرین بوده ایم که معادل ۸۲۰ هزار  ۴۵۵ زائر بوده که ۱۱ درصد کاهش داشته است.

وی افزود: چزابه ۱۲ درصد که ۴۱۶هزار و ۷۹۷ زائر بوده که ۱۵ درصد کاهش و مرز خسروی هم ۱۵ درصد بوده که معادل ۴۹۲هزار ۷۳۴ زائر بوده و ۲درصد کاهش داشته است‌.

محرابی نیا در خصوص دو مرز تمرچین و باشماق هم گفت: در مرز تمرچین ۲ درصد معادل ۶۷هزار و۲۷۰ نفر و در مرز بامشاق هم ۶۷هزار و۸۳۴ زائر خارج‌شده‌اند‌ .

وی گفت: در مجموع ۳میلیون و ۳۸۶هزارو۶۱۹ نفر از پایانه های مرزی ۶گانه خارج شده‌اند‌‌‌.

وی همچنین در خصوص زائران ورودی هم گفت: مرز مهران ۴۹ درصد مرز شملچه ۲۵ درصد ‌مرز چدابه ۸ درصد ،مرز خسروی ۱۳ درصد و مرز تمرچین و باشماق هم ۲ درصد بوده که در مجموع ۳میلیون و ۲۱۴ هزارو۹۲۱ نفر از طریق پایانه های مرزی وارد شده‌اند‌.

خبرنگار: محبوبه کباری 

برچسب ها: حمل ونقل ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار