فرمانده گردان‌های تکاوری یگان‌های ویژه پاسداران فراجا از درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مواد مخدر و کشف بیش از ۶۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه، تریاک و مرفین خبر داد.

سردار مرتضی جوکار فرمانده گردان‌های تکاوری یگان‌های ویژه پاسداران فراجا اعلام خبر درگیری ماموران گردان تکاوری یگان ویژه با قاچاقچیان مسلح اظهار داشت: در پی کار اطلاعاتی شبانه روزی ۲ ماهه با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان در خصوص حمل مقادیر قابل توجهی مواد افیونی به صورت مسلحانه از کویر ساغند بلافاصله ماموران گردان‌های تکاوری ۱۱۹ و ۱۱۳ سلمان کار خود را آغاز کردند.

وی ادامه داد: در نیمه شب گذشته با حضور میدانی و ارائه تدابیر لازم؛ ماموران گردان‌های تکاوری ۱۱۹ و ۱۱۳ سلمان با همراهی پلیس مواد مخدر استان، کاروان قاچاقچیان را مشاهده کرده و با آنها درگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در این درگیری مسلحانه تعداد ۲ نفر از قاچاقچیان به هلاکت رسیده و یک دستگاه خودروی تویوتا به همراه مقادیری سلاح و مهمات شامل کلاشینکف و گرینوف به همراه فشنگ مربوطه کشف شد افزود: بیش از ۶۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه، تریاک و مرفین نیز از سوداگران مرگ کشف و ضبط شد.

فرمانده گردان‌های تکاوری یگان‌های ویژه پاسداران فراجا با بیان اینکه قاچاقچیان این محموله را از استان‌های شرقی بارگیری و قصد انتقال به مرکز کشور را داشتند بیان کرد: خوشبختانه با هوشیاری و آمادگی بالای ماموران این ماموریت به بهترین نحو ممکن انجام شد و بار دیگر کویر به جولانگاه مرگ قاچاقچیان مبدل شد.

وی خطاب به قاچاقچیان و سوداگران مرگ گفت: سوداگران مرگ بدانند که با اشرافیت اطلاعاتی و حضور شبانه‌روزی ماموران گردان‌های تکاوری دیگر پهنه کویر جولانگاه آنها نبوده و مبارزه قاطع با سوداگران مرگ در دستور کار ماموران ما در یگان تکاوری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار