مسئول بسیج دانش‌آموزی فارس با بیان اینکه فارس از ظرفیت دانش‌آموزان نخبه برخوردار است، گفت: برنامه ما کمک به نخبه‌های دانش‌آموزی نیازمند استان است که با تهیه کتاب تست و کتاب‌های کنکوری بتوانیم در این زمینه کمک‌رسانی کنیم.

کاظم اسماعیلی شعار در آیین اهدای ۲۵۰۰۰ نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر ویژه دانش‌آموزان شیراز و استان فارس که در باغ عفیف‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: در تولید تمام لوازمی که در این بسته‌ها قرار گرفته است، اعم از نوع خودکار، دفتر، طراحی کیف‌ها و دفترها، سفارش شده و برنامه‌ریزی شده است.

او با بیان اینکه توزیع این بسته‌ها که تمام شود در واقع شروع برنامه‌ریزی برای سال آینده خواهد بود، گفت: امسال تصمیم داشتیم به نیت ۱۵ هزار شهید استان فارس ۱۵ هزار بسته به دانش‌آموزان محروم اختصاص دهیم؛ اما با کمک‌هایی که جمع شد، این بسته‌ها به ۲۵ هزار عدد رسید.

او ادامه داد: با توجه به اینکه ۳۵ تا ۴۰ هزار دانش‌آموز نیازمند در استان فارس وجود دارد، مسلماً این بسته‌ها به تعدادی از این دانش‌آموزان نخواهد رسید. بنابراین با هدف دو تا سه ساله تصمیم داریم به تعداد دانش‌آموزان نیازمند بسته حمایتی تولید کنیم.

مسئول بسیج دانش‌آموزی فارس افزود: برنامه دیگر درباره عفاف و حجاب و جشن تکلیف دانش‌آموزان است که تلاش داریم تا سه ماه آینده برنامه‌ریزی‌های آن تمام شده باشد. رزمایش دیگری که در دستور کار بسیج دانش‌آموزی قرار دارد، تأمین لباس شب عید دانش‌آموزان نیازمند است که قبل از نوروز انجام می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.