شهردار کوهبنان گفت: یک تراکتور، ماشین زباله و کامیون به ماشین آلات شهرداری کوهبنان اضافه می شود، اما در حال حاضر نیاز میرم به ماشین آتش نشانی داریم.

همزمان با هفته دولت عبدالحسین همتی نماینده مردم کوهبنان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با فرماندار، امام جمعه، شهردار و اعضای شورای شهر کوهبنان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان خصوصا رجایی و باهنر گفت: مدیران اجرایی باید شهیدان دولت و خدمت را الگوی خویش برای خدمت رسانی به مردم قرار دهند.


نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید خدمات و کار‌های دولتمردان برای مردم بیان شود و تا زمینه امیدواری برای اقشار مختلف مردم فراهم شود.

همتی بیان داشت: با تمام دشمنی‌ها و تحریم‌ها ایران اسلامی به برکت وجود ولایت و رهبری فرزانه انقلاب در عرصه‌های مختلف در حال پیشرفت است.

وی ابراز داشت: پیگیر هستیم تا ماشین آتش نشانی بنیاد علوی به شهرداری کوهبنان تحویل شود.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تماس تلفنی با مدیران صندوق بازنشستگی کشور و شرکت زغالسنگ در راستای رفع مشکلات بیمه‌ای این قشر اقدام کرد.

در این نشست، همچنین امام جمعه کوهبنان خواستار رفع موانع و احداث کارخانه شد تا این مهم در راستای حل مشکل اشتغال و کاهش مهاجرت از شهرستان اثر گذار باشد.

وی تصریح کرد: در بحث مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن قوی‌تر وارد عرصه شوند تا خدمات با شدت بیشتری انجام شود.

حجت الاسلام حسن ایزدی افزود: پیگیری برای جاده کوهبنان باعث حضور سرمایه گذاران، کوتاه‌تر شدن‌مسیر، صرفه جویی در سوخت و هزینه‌ها خواهد شد.

محمد علی یزدانپناه شهردار کوهبنان هم گفت: از ۲۲ فروردین عملیات خاک برداری، زیر سازی و شفته زمین‌های واگذاری شهرک ۳۰۸ قطعه‌ای امام حسین (ع) شروع شده است.

وی ابراز داشت: ساخت شهرک‌ها بر اقتصاد شهرستان اثر گذار است؛ لذا باید تلاش شود تا عملیات احداث منازل مسکونی در شهرک‌ها هر چه سریعتر اجرایی شود.

شهردار کوهبنان افزود: تاکنون ۲۵ هزار متر مربع از کوچه‌ها و معابر شهر کوهبنان آسفالت شده و تا دو ماه آینده کل کوچه‌های کوهبنان که ۳۸ کوچه هست آسفالت خواهد شد.

وی تصریح کرد: برای ادامه نهضت آسفالت در کوهبنان به ۲۰۰ تن قیر نیاز داریم؛ در حالی که اکنون ۵ هزار متر موزاییک پیاده رو‌ها در حال انجام است و تا ۱۵ هزار متر جای کار دارد. 

یزدانپناه گفت: احداث پیاده راه حرم تا حرم از امامزاده بی بی عصمت تا امامزاده سلیمانشاه در حال کار هست که عملیات موزائیک شروع شده است.

وی ابراز داشت: یک تراکتور، ماشین زباله و کامیون به ماشین آلات شهرداری کوهبنان اضافه خواهد شد، اما در حال حاضر نیاز میرم به ماشین آتش نشانی داریم.

شهردار کوهبنان تصریح کرد: یکی از راه‌های نجات کوهبنان این هست که این منطقه در حقیقت یک منطقه گردشگری ویژه شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار