سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی کردن مقابل تیم سابقم پرسپولیس حساسیت خاصی دارد.

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال  فولاد  خوزستان در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس، اظهار کرد: از مسئولان و هیئت فوتبال شهر قزوین و باشگاه شمس‌آذر به خاطر میزبانی بازی تشکر می‌کنم. از بودن در کنار مردم خوب این استان خوشحال هستیم‌. بازی کردن مقابل مدعیان سخت است و اگر این تیم پرسپولیس باشد، سخت‌تر است. اصلا بازی راحتی نداریم زیرا حریف در حمله تنوع خوب و بازیکنان تاثیرگذاری در بخش هجومی دارد.
 
او افزود: باید یکی از سخت‌ترین بازی‌های لیگ خود را سپری کنیم اما از آن طرف تیم ما انگیزه خیلی خوبی دارد. با توجه به تغییرات فولاد و بازی‌های انجام شده حس خیلی خوبی نسبت به بازیکنان دارم. با انگیزه تمرینات را شروع کرده و ۲ بازی قبلی را پشت سر گذاشتند. ان‌شا الله  درمورد بحث‌های فنی پس از بازی بیشتر صحبت می‌کنیم اما امیدوارم دیدار زیبایی باشد تا هواداران حاضر در ورزشگاه و افرادی که از تلویزیون نگاه می‌کنند، از بازی لذت ببرند.
 
سرمربی فولاد درباره  تقابل با تیم محبوبش در لیگی که تیم‌های زیادی بی‌خانمان هستند و اینکه آیا از برگزاری بازی در قزوین به جای تهران خوشحال است، گفت: درمورد زیرساخت‌ها و مشکل داشتن باشگاه‌ها و فوتبال ما در سخت‌افزارها خیلی صحبت کردم. مشکلات فعلی تا حدی قابل پیش‌بینی بود اما توجه نسبت به زیرساخت‌ها خیلی کم و کار سخت شد‌. بازی کردن  مقابل پرسپولیس در آزادی هم خیلی سخت‌تر است و می‌توانستند شرایط خیلی بهتری داشته باشند‌. کار استقلال، پرسپولیس و سپاهان به خاطر مجبور بودن برای برگزاری بازی‌های خانگی شان در شهری دیگر خیلی سخت شده است.
 
گل‌محمدی تصریح کرد: شرایط فوتبال حرفه‌ای به این شکل است که یک مربی قرار نیست همیشه در یک تیم باشد‌. این جا به جایی‌ها، طبیعت فوتبال است و بازی کردن مقابل تیم سابقم حساسیت‌های خاص خودش را دارد. فقط امیدوارم بازی خوبی باشد و از آن لذت ببریم.
 
او درمورد نفرات مصدوم و محروم فولاد مقابل پرسپولیس، گفت: شیمبا چنیدن هفته است مصدومیت دارد. محرومی هم نداریم.
 
سرمربی فولاد درمورد شرایط زمین ورزشگاه سردار آزادگان، عنوان کرد: هنوز زمین را ندیده‌ام اما سال گذشته در آن بازی کردیم و در کل بد نیست‌. در شروع فصل معمولا کیفیت زمین‌ها خوب است و امروز هم بازدیدی خواهیم داشت‌.
 
گل‌محمدی درمورد خاطرات خوبش از ورزشگاه سردار آزادگان و اینکه آیا تماشاگران قزوین بازی خوبی می‌بینند، گفت: در بحث تمرینی و اماده‌سازی تمام تلاش خود را کردیم‌. بخش بزرگی از برنامه‌هایی که قرار است پیاده شود به تمرکز و نوع انرژی بازیکنان درون زمین بازمی‌گردد‌. البته مربیان هم با تعویض و صحبت‌هایشان در جریان بازی تاثیرگذار هستند اما احساس می‌کنم بازیکنان ما با توجه به ۲ ماهی که در کنار هم بودیم، با انگیزه بالایی بازی می‌کنند. امیدوارم برای انجام یک بازی خوب، تمرکز داشته باشیم.
 
سرمربی فولاد درپاسخ به این سوال که آیا در تعطیلات فیفادی بازیکن جدیدی را جذب می‌کنند، گفت: ۲ هفته فرصت و جای خالی هم داریم اما ضروری نیست که با توجه به حساسیت بازی فردا، الان در این مورد صحبت کنم.
 
گل‌محمدی درمورد انتشار استوری ورود ممنوع برای برگزاری بازی استقلال خوزستان و تهران در ورزشگاه شهدای فولاد، اظهار کرد : مشکلاتی در این داستان به وجود آمد. هیئت مدیره و مدیرعامل فولاد همراه با ما فقط خواستیم شان و منزلت این باشگاه بزرگ حفظ شود‌. این خواسته هر تیمی است. دوست داریم تعامل خوبی با همه باشگاه‌ها داشته باشیم‌. این طبیعت فوتبال ما باید باشد اما نباید این تعامل یک طرفه باشد. امیدوارم بازی خوبی در ورزشگاه ما انجام شود اما استادیوم شهدای فولاد با توجه به چمن نرمش، ظرفیت ندارد هر هفته در آن بازی برگزار شود. نگرانی ما بیشتر به خاطر وضعیت زمین چمن است.
 
او ادامه داد: اتفاقات رخ داده نیز برای حفظ شان باشگاه بود و با توجه به بیانیه هیئت  مدیره فولاد، مشخص شد چه مسائلی رخ داده است.
 
سرمربی فولاد در پاسخ به اینکه آیا ابزار فوتبال مالکانه را در این تیم دارد، تصریح کرد: بازی مالکانه نیاز به زمان دارد‌. دوست دارم بیشتر صاحب توپ و زمین باشیم اما این کار مقداری زمان‌بر است. مقابل پرسپولیس هم می‌توانیم این کار را انجام بدهیم زیرا بازیکنانی داریم که انفرادی توپ را خوب حفظ می‌کنند. با این وجود برای این کار نیاز به تمرکز بالایی داریم. تیم حریف فضای خیلی کمتری می‌دهد و باید سعی کنیم به سرعت تصمیم بگیریم. باید آماه تحت فشار قرار گرفتن باشیم تا تصمیم‌گیری خوبی داشته باشیم.
 
گل‌محمدی درمورد اینکه جدایی بازیکنانی مثل علیرضا بیرانوند و مهدی ترابی تا چه اندازه می‌تواند روی کیفیت بازی پرسپولیس مقابل فولاد تاثیرگذار باشد، گفت: بازیکنان جدیدی جای آنها به پرسپولیس آمدند. این تیم تغییراتی داشته و جای بازیکنانی که از دست داده، نفرات خوبی گرفته‌اند‌. اساس تیم پرسپولیس حفظ شده و فکر نمی‌کنم تغییرات‌شان به حدی زیاد باشد که روی عملکرد این تیم تاثیر بگذارد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار