دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کار‌های زیادی در استان فارس وجود دارد و عقب افتاده است، باید با تلاش این عقب‌ماندگی را جبران کرد.

سردار سیدضیاالدین حزنی در آئین اهدا ۲۵ هزار نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر ویژه دانش‌آموزان محلات کم برخوردار شیراز و استان فارس که در باغ عفیف آباد برگزار شد، گفت: در همه جا‌های کشور این چنین مراسمی زیاد انجام می‌شود، اما چیزی که در استان فارس و شیراز مشاهده می‌کنیم هماهنگی بین سپاه، شهرداری و شورای شهر است. 

حزنی با بیان اینکه هماهنگی بین دستگاه‌ها بسیار ارزشمند است، اظهار کرد: لذت کار و فعالیت در این است که جمعی با هم کار کرده تلاش کنند تا عده‌ای را خوشحال کنند.

او با اشاره به اینکه با رضایت مردم رضایت خداوند کسب می‌شود، بیان کرد: افتخار ما این است که در مملکت به انسان‌های شریف خدمت می‌کنیم و ارزش این کار ما به نوع مشارکت ما است. در همه کشور شهردار و شورای شهر وجود دارد ولی هماهنگی بین دستگاه‌ها مهم است.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه در فارس هم بسیج سازندگی و هم قرارگاه فعالیت می‌کنند و این قرارگاه، اولین قرارگاه حاشیه شهری بود که در سپاه راه‌اندازی شد، تصریح کرد: دولت‌ها می‌آیند و می‌روند و مردم ثابت هستند و کار‌هایی که برای رفاه حال مردم انجام می‌شود برای ما مهم و ارزشمند است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار