رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: گرامیداشت هفته دولت با سرمایه‌گذاری پنج هزار و ۴۱۵ میلیاد ریال از محل تسهیلات بانکی، اعتبارات ملی و استانی وخودیاری مردمی،۲۰۹طرح بخش کشاورزی به بهره‌برداری رسید.

علیرضا دهمرده گفت: با افتتاح این طرح‌ها، حدود سه درصد معادل ۲۸ هزار و ۸۰۰ تن کل تولیدات بخش کشاورزی رشد داشته و پنج هزار و ۱۷۰ خانوار روستایی و عشایری از مزایای آن بهرمند شدند.
وی ادامه داد: همچنین با بهره برداری از طرح‌ها برای بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ نفر شغل دائم و ۶ هزار و ۵۰۰ نفر روز شغل موقت ایجاد شد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان از سرمایه‌گذاری ۷۷ درصدی بخش خصوصی در راه اندازی این پروژه‌ها خبر داد افزود: عمده طرح‌های این مدت در تولید گوشت مرغ و صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی و ساخت گلخانه صنعتی و خانگی بوده است.
وی ساخت ۹واحد مرغداری صنعتی با ظرفیت جوجه‌ریزی ۵۱۵ هزار قطعه،۶۹ پروژه گلخانه صنعتی و خانگی در سطح ۶ هکتار، ۹ طرح صنایع کشاورزی با ظرفیت ۲۵ هزار و ۸۰۰ تن، یک واحد پرورش شتر مرغ توام با ظرفیت یکهزار و ۷۵ قطعه با تولید ۸۰ تن، ۲ آزمایشگاه آنالیز خوراک دام و طیور و آنالیز شیر را از مهمترین طرح‌های هفته دولت برشمرد.

برچسب ها: هفته دولت ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار