مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: افتتاح دومین زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در نقطه صفر مرزی میرجاوه منجر به برخورداری ۲۷۰ خانوار از خدمات ورزشی در این منطقه شد.

عباس شیبک بیان کرد: طرح زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در روستای توحید آباد نقطه صفر مرزی میرجاوه یکی از پروژه‌های افتتاح شده در هفته دولت به شمار می‌رود.

وی افزود: زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای توحیدآباد در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزشی منطقه بصورت مشارکتی توسط اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، فرمانداری، بخشداری و دهیاری با زیربنای یک‌هزار و ۳۵۰ متر مربع و با اعتبار هزینه شده بیش از ۱۱ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان ادامه داد: با افتتاح این زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال، جمعیتی بیش از یک‌هزار و ۴۳۰ نفر در قالب ۲۷۰ خانوار از این طرح ورزشی بهره مند، و فرصتی مناسبی برای فوتبال دوستان منطقه فراهم شده تا رقابت مختلف ورزشی را در این مکان برگزار کنند.

وی گفت: دومین زمین چمن مصنوعی در نقطه صفر مرزی میرجاوه یکی از هفت طرح عمرانی با اعتباری بیش از ۸۰ میلیارد ریال به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در سیستان و بلوچستان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار