مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: ۴۰ طرح برق‌رسانی با پنج هزار و ۹۴۰ میلیارد ریال اعتبار به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در استان افتتاح و کلنگ‌‎زنی شد.

محمد مرادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: از ۴۰ طرح برق‌رسانی تعداد ۲۵ پروژه به ارزش سه هزار و ۷۰ میلیارد ریال افتتاح شد که ۶ فقره برق رسانی به روستا‌های بدون برق شهرستان‌های کرمانشاه و سرپل ذهاب با اعتبار بیش از یک هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال یکی از این پروژه‌ها است.

وی همچنین از افتتاح ۹ طرح اصلاح و بهینه سازی شبکه برق به ارزش یک هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال در ۹ شهرستان و هشت طرح مقاوم سازی شبکه فشار متوسط به ارزش ۳۹۰ میلیارد ریال در پنج شهرستان اسلام آباد غرب، ثلاث باباجانی، جوانرود، دالاهو، روانسر و سرپل‌ذهاب به عنوان دیگر پروژه‌های افتتاحی هفته دولت در استان اشاره کرد.

مرادی در ادامه به افتتاح احداث پروژه خطوط ۲۰ کیلوولت و ترانسفورماتور هوایی روستای نهرابی شهرستان روانسر، احداث شبکه فشار متوسط هوایی و پست هوایی روستای قارلق کنگاور، استحکام سازی شبکه فشار متوسط هوایی فیدر‌های سطر در سنقر و آب باریک، سمنگان و عزیزآباد شهرستان صحنه در این هفته اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در بخش دیگر از صحبت‌های خود؛ طرح‌های کلنگ زنی این شرکت در هفته دولت را ۱۵ پروژه با ارزشی بیش از ۲ هزار و ۸۷۰ میلیارد ریال اعلام کرد که ۹ طرح آن اصلاح و بهینه سازی شبکه برق با اعتبار ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.