نامزد جمهوریخواه آمریکا بنیانگذار فیسبوک را تهدید کرد در صورتیکه در انتخابات اخلال ایجاد کند، او را تا آخر عمر به زندان خواهد انداخت.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد جمهوریخواهان در انتخابات پیش‌رو در کتاب جدید خود که قرار است در ماه سپتامبر آینده با عنوان «آمریکا را نجات دهید» منتشر شود، تهدید کرد که در صورت خیانت مارک زاکربرگ، بنیانگذار فیسبوک در انتخابات ریاست جمهوری که قرار است در ۵ نوامبر آینده برگزار شود، او را تا پایان عمر به زندان خواهد انداخت.

براساس گزارش العربیه، علاوه بر این، ترامپ مالک فیس بوک را به توطئه علیه او در جریان انتخابات ریاست جمهوری گذشته متهم کرد که منجر به پیروزی جو بایدن در سال ۲۰۲۰ شد.

زاکربرگ پس از ارسال نامه‌ای در یکشنبه گذشته به جیم جردن، رئیس کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا اذعان کرد که دولت بایدن بار‌ها شرکت او را در سال ۲۰۲۱ برای حذف برخی از پست‌های مربوط به کرونا تحت فشار قرار داده است. زاکربرگ در نامه فوق نوشت که دولت بایدن چندین ماه برای اعمال سانسور بر برخی از محتوای کووید-۱۹، از جمله نظرات طنز و کنایه، به او فشار آورده است.

شایان ذکر است که زاکربرگ اخیرا چندین اظهار نظر مثبت در مورد ترامپ به ویژه پس از سوء قصد به وی در ژوئیه گذشته انجام داده بود. او همچنین از قدرت و روحیه جنگندگی ترامپ که پس از شلیک گلوله به او مشهود بود، زمانی که دوباره بلند شد و مشتش را به هوا بلند کرد، با توجه به اینکه آن لحظه بسیار تاثیرگذار بود، تمجید کرد. مالک فیسبوک همچنین ادعا کرده است که متعهد است از هیچ نامزدی اعم از دموکرات یا جمهوریخواه حمایت نخواهد کرد.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار