استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به فاصله استان با شاخص‌های توسعه کشوری گفت: با همکاری سازمان برنامه و بودجه و تامین اعتباری بیش از ۶۰۰ هزار میلیارد ریال سند عمرانی تصویب و ابلاغ شده و بر اساس این سند اقدامات و پیگیری‌های لازم در حال انجام است.

محمد کرمی در نشست با اعضای شورای قضایی سیستان و بلوچستان در محل سالن جلسات وحدت استانداری اظهار کرد: برنامه ریزی‌های لازم برای سند چشم انداز استان انجام و این سند تدوین شده است.

وی با بیان اینکه در بخش‌های آموزشی، عمرانی و اقتصادی سند پیشرفت سیستان و بلوچستان تهیه شده، افزود: در حوزه اقتصادی و معادن شاهد انجام اقدامات لازم برای ساخت بزرگترین کارخانه مس در چابهار و بزرگترین کارخانه منیزیت هستیم.
استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه برنامه ریزی عامل اصلی موفقیت در کارهاست و در راستای پیش بینی دقیق در جهت پیشرفت استان باید با طرح‌های دقیق اقدام کنیم، تاکید کرد: با چشم اندازی بلند به خصوص در زمینه اقتصاد دریا به سرعت شاهد تحول و رشد استان خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه باید قدم‌ها را بلندتر در راستای پیشرفت سیستان و بلوچستان برداشت، ادامه داد: در زمینه ایجاد واحد‌های تولیدی ساخت قطعات خودرو، واگن قطار و راه اندازی بزرگترین تعمیرگاه هواپیما در استان برنامه ریزی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار