این هفته ۲۶‌هزار و ۱۶۲ پیام در سامانه امور ارتباط با مخاطبان (۱۶۲) به ثبت رسیده است.

از میان شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی به ترتیب شبکه‌های سه، دو و آی‌فیلم دارای بیشترین تماس‌های مردمی‌بوده‌اند که این تماس‌ها، موضوعات و برنامه‌های مختلفی را شامل شده و طیف متنوعی از انتقاد، پیشنهاد و تشکر را دربرمی‌گیرد.

از میان برنامه‌های شبکه سه سیما سریال «سرزمین مادری» و برنامه «طبیب» از شبکه دو سیما برنامه‌های «پاورقی» و «از مامان بگو» و سریال «از سرنوشت» از شبکه آی‌فیلم بیشترین سهم برنامه‌های تلویزیونی را در زمینه پیشنهادها، درخواست‌ها و قدردانی‌های مخاطبان در تماس با سامانه ۱۶۲ داشته‌اند.

از میان تماس‌های مخاطبان در ادامه به برخی محور‌های مطرح شده اشاره می‌شود:

مهمترین محور‌های نظرات مخاطبان درباره سریال «سرزمین مادری» شامل تشکر از محتوای جذاب و تاریخی، بازی خوب بازیگران و کارگردانی قوی سریال، درخواست اعلام زمان پخش و بازپخش و انتقاد از پخش نامنظم سریال بوده است.

مهمترین محور‌های نظرات مخاطبان درباره برنامه «طبیب» شامل تشکر از پخش برنامه، درخواست اعلام نحوه ارتباط با پزشکان حاضر در برنامه و انتقاد از تبلیغ بیش از حد محصولات مختلف در فواصل برنامه بوده است. مهمترین محور‌های نظرات مخاطبان درباره برنامه «پاورقی»، شامل تشکر از محتوای جذاب و آگاهی‌بخش و اجرای توانمند مجریان، درخواست پرداختن به مشکلات موجود در جامعه و انتقاد از پرداختن بیش از حد به مشکلات سایر کشور‌ها و نپرداختن به مشکلات مردم داخل کشور بوده است.

مهمترین محور‌های نظرات مخاطبان درباره برنامه «از مامان بگو»، شامل تشکر از حضور مبینا نعمت‌زاده، مدال‌آور «المپیک ۲۰۲۴» و اجرای خوب محیا اسناوندی، مهمترین محور‌های نظرات مخاطبان درباره سریال «از سرنوشت» شامل تشکر از پخش این سریال جذاب و خانوادگی و درخواست اعلام زمان پخش سریال بوده است. درخواست پخش سریال‌های جدید و متنوع و انتقاد از پخش سریال‌های قدیمی و تکراری، از دیگر محور‌های نظرات مخاطبان درباره سریال‌های شبکه آی‌فیلم بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار