دستگاه‌های اجرایی برتر مازندران امروز در جشنواره شهید رجائی با حضور استاندار معرفی شدند.

یوسف نوری استاندار مازندران امروز پنجشنبه در آیین تجلیل از برگزیدگان عرصه خدمات جشنواره شهید رجایی مازندران با بیان اینکه امروز همه در دایره انقلاب اسلامی باید وفاق ملی را به درستی در دولت چهاردهم عملیاتی کنیم، گفت: دولت مردمی سیزدهم همانند دولت شهیدان رجایی و باهنر الگوی ماندگار شده است.

او افزود: دیوان سالاری سد بین مردم و مسوولان است، و حکمرانی‌ها بر اساس شرایط فعلی نظام اداری برای مردم بسیار سخت شده است.

استاندار مازندران گفت: اگر گاهی در کاری نتیجه‌ای از کارکرد خود نمی‌گیریم، دلیل آن این است که کار ما زیاد، اما بی جهت بوده و علاوه بر خسارت به اهداف نزدیک نمی‌شویم.

نوری با بیان اینکه زیر ساخت‌های ارتباطی مازندران با وجود این حجم از مسافران و گردشگران ضعیف است، گفت: بهره گیری از منابع از محل مولد سازی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، در مازندران وجود دارد.

او افزود: رفع ۲ هزار مگاوات ناترازی برق استان قابل حل است و با توجه به تغییرات اقلیمی می‌توان با انرژی خورشیدی به این مقدار ناترازی انرژی برق دست یافت.

استاندار با اشاره به اینکه حفظ محیط زیست و اقتصاد گردشگری مازندران باید در الویت باشد، گفت: ظرفیت‌های نیرو‌های انسانی متخصص مازندران در دولت چهاردهم و مجلس شورای اسلامی در این بازه زمانی بوجود آمده است، بنابراین چالش‌ها و نظام مسایل استان باید ریشه‌ای حل و فصل شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.