مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: به دلیل عملیات بهسازی و ایمن‌سازی خط یک، جمعه ۹ شهریورماه، ایستگاه‌های علی‌آباد و جوانمرد قصاب خدمات‌رسانی ندارند.

 هادی زند مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با بیان اینکه در دو دهه فعالیت خط ۱ بیش از یک میلیون حرکت مسافری در این خط انجام شده است، افزود: به همین خاطر بهسازی مسیر روباز این خط در دستور کار شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه قرار گرفته است و مقرر شده تا در جمعه‌ها و ایام تعطیل شهریورماه این عملیات عمرانی انجام شود.

وی در خصوص برنامه بهسازی در روز جمعه این هفته گفت: ۹ شهریور، حدفاصل ایستگاه علی‌آباد تا جوانمرد قصاب جبهه کاری برای انجام بهسازی انتخاب شده است و تنها این دو ایستگاه سرویس‌دهی نخواهند داشت.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با اشاره به اینکه در زمان انجام بهسازی، سرویس‌دهی خط یک مترو به دو بخش تقسیم می‌شود، خاطرنشان کرد: جمعه خط یک از ایستگاه تجریش تا علی‌آباد و بالعکس و همچنین ایستگاه جوانمرد قصاب تا کهریزک و شهر پرند و بالعکس خدمات‌رسانی خواهد کرد. ضمن آنکه جهت جابه‌جایی مسافران محترم در مسیر بین این دو ایستگاه، هماهنگی‌های لازم با اتوبوس‌رانی انجام شده است.

وی در پایان تصریح کرد: برنامه بهسازی خط یک در تعطیلات باقیمانده شهریورماه و اینکه کدام ایستگاه‌ها در آن ایام تعطیل خواهند بود، متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار