رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت مادر شهیدان گرانقدر شهناز، محمدحسین و ناصر حاجیشاه را به خانواده مکرم ایشان و مردم شریف استان خوزستان تسلیت گفت.

مسعود پزشکیان رئیس جمهور در پیامی ضمن تسلیت درگذشت مادر شهیدان گرانقدر حاجیشاه تصریح کرد: این اسوه صبر و مقاومت در دامان پاک خود فرزندانی پرورش داد که در آغاز جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس در دفاع از کیان کشور، جانانه در مقابل متجاوزان رژیم بعثی مقاومت و در این راه جان عزیز خود را تقدیم کردند و یاد و نامی ماندگار از خود برجا گذاشتند.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

آسمانی شدن حاجیه خانم طاهره نیکویان، مادر بزرگوار شهیدان گرانقدر شهناز، محمدحسین و ناصر حاجیشاه را به مردم شهیدپرور استان خوزستان و به‌ویژه خانواده گرامی این مرحومه تسلیت می‌گویم.

این اسوه صبر و مقاومت در دامان پاک خود فرزندانی پرورش داد که در آغاز جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس در دفاع از کیان کشور، جانانه در مقابل متجاوزان رژیم بعثی مقاومت و در این راه جان عزیز خود را تقدیم کردند و یاد و نامی ماندگار از خود برجا گذاشتند.

اینجانب از درگاه ایزد منان برای این مادر مومنه علو درجات و هم‌نشینی با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان و بستگان ایشان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

مسعود پزشکیان

رئیس جمهور اسلامی ایران»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار