همزمان با ششمین روز از هفته دولت، زمین چمن مصنوعی روستای شیخ جعفر در شهرستان قروه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

 امروز، در ششمین روز از هفته دولت، با حضور مدیرکل ورزش و جوانان کردستان، امام جمعه قروه، فرماندار و سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان قروه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای شیخ جعفر از توابع این شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

برای ساخت این پروژه ورزشی که دارای یک هزار مترمربع زیربنا است، اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از منابع ملی هزینه شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در آیین افتتاح این پروژه ورزشی با اشاره به وجود استعداد‌های درخشان ورزشی در روستا‌های استان تاکید کرد: توسعه زیرساخت‌ها در مناطق روستایی موجب شکوفا شدن این استعداد‌ها می‌شود.

 وی به تلاش‌های وزارت ورزش و جوانان و دستگاه ورزش و جوانان کردستان برای رفع موانع فعالیت‌های تربیت بدنی در مناطق روستایی تصریح کرد: رویکرد این وزارتخانه رفع تبعیض و ایجاد عدالت در توزیع امکانات ورزشی است.

 غلام ویسی خاطر نشان ساخت: این پروژه چهارمین زمین چمن مصنوعی است که در طول امسال در شهرستان قروه افتتاح و در اختیار جامعه ورزشی این مناطق قرار می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.