معاون پشتیبانی بنیاد مسکن فارس از بهره‌برداری ۲ هزار و ۲۳۵ میلیارد ریال طرح عمران و مسکن شهری در شهرستان گراش طی هفته دولت خبر داد.

خلیل جعفری‌کیا در حاشیه بازدید از پروژه‌های مسکن گراش، اجرای طرح‌های عمران و مسکن شهری را اقدامی برای تامین مسکن مناسب طیف وسیعی از جمعیت استان فارس دانست و گفت: طرح‌های زیرساختی در حوزه مسکن و عمران شهری که همزمان با هفته دولت افتتاح شدند با سرمایه‌گذاری ۲ هزار و ۳۲۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید و زمینه‌ساز تامین مسکن مناسب برای طیف وسیعی از جمعیت شهری است. 

معاون پشتیبانی بنیاد مسکن استان فارس افزود: شمار طرح‌های عمران و مسکن شهری بیش از ۹ کلان پروژه است که در قالب طرح‌های نهضت ملی مسکن و مسکن شهری سامان یافته و در شهر‌های استان فارس اجرا شده است.

جعفری کیا ضمن حضور در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گراش جلسه‌ای با حضور مدیر و پرسنل این بنیاد در محل دفتر مدیریت برگزار و عملکرد شهرستان را مورد پایش و بررسی قرار داد.

معاون پشتیبانی بنیاد مسکن فارس در ادامه از پروژه‌های ۱۶۴ واحدی فاز یک طرح نهضت ملی مسکن شهر گراش و ۹۰۶ واحدی فاز ۲ نهضت ملی مسکن شهر گراش و ۱۵۸ واحدی فاز ۱ شهر ارد بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند امور اجرایی پروژه‌ها قرار گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار