فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری عامل تیراندازی در دولت آباد شهر ری خبر داد.

سرهنگ محمدقاسم طرهانی گفـت: به دنبال اعلام خبری به مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ مبنی بر تیراندازی در یکی از خیابان‌های دولت آباد شهرری، بلافاصله ماموران عملیات کلانتری ۱۶۷ این فرماندهی به محل مورد نظر اعزام شده و رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستورکارخود قرار دادند.

وی با اشاره به حضور ماموران در محل حادثه گفت: با حضور ماموران پلیس در محل مشخص شد متهم با استفاده از سلاح گرم اقدام به تیراندازی به سمت شهروندان کرده و باعث ایجاد رعب و وحشت در میان ساکنان و مردم حاضر در محل شده و پس از آن به سرعت از محل متواری شده است.

طرهانی با بیان اینکه ماموران عملیات کلانتری دولت آباد با انجام اقدامات فنی و تحقیقات تخصصی، هویت متهم را مورد شناسایی قرار دادند، گفت: در ادامه ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی این فرد را در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین ماموران در جریان بازرسی از محل دستگیری این فرد یک قبضه سلاح جنگی کمری را نیز کشف و ضبط کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: متهم در جریان بازجویی‌های انجام شده به بزه ارتکابی اعتراف کرد و انگیزه خود را اختلافات قبلی اعلام کرد. در این خصوص برای متهم پرونده‌ای تشکیل شد و او به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده نیز همچنان درحال انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار