جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه‌ای از اقدام کشور نامیبیا درباره ممانعت از پهلوگیری کشتی حامل سلاح برای رژیم اشغالگر صهیونیستی تمجید کرد.

جنبش حماس در بیانیه‌ای از اقدام کشور نامیبیا در رابطه با ممانعت از پهلوگیری کشتی حامل سلاح برای رژیم اشغالگر صهیونیستی تمجید و اعلام کرد: این اقدام کاملا با حمایت‌های این کشور و مردم آن از ملت فلسطین و آرمان عادلانه آن و دعوت نامیبیا به توقف جنگ و نسل‌کشی در غزه همسو است.

حماس افزود: موضع شجاعانه و ارزشمند نامیبیا همسو با موضع اتحادیه آفریقا در حمایت از ملت فلسطین و حقوق مشروع آن و مخالفت با ادامه اشغالگری و جنایات علیه ملت فلسطین اتخاذ شده است.

حماس از همه کشورها، دولت‌ها و آزادگان جهان دعوت کرد تحریم رژیم اشغالگر صهیونیستی را شدت بخشیده و این رژیم را برای توقف جنگ و جنایات خود علیه ملت، سرزمین و مقدسات فلسطین تحت فشار قرار دهند.

«ایوان دوساپ»، وزیر دادگستری نامیبیا به رسانه‌های دولتی گفت که کشتی به دلیل حمل «مواد انفجاری» به مقصد اراضی اشغالی متوقف شد.

دوساپ در گفتگو با روزنامه خبری «نیو ایرا» توضیح داد که کشتی «ام وی کاترین» که قرار بود روز دوشنبه از ویتنام در خلیج «والویس» پهلو بگیرد، در راستای حمایت نامیبیا از مردم فلسطین و درخواست برای پایان دادن به خشونت در نوار غزه متوقف شد.

وزیر دادگستری نامیبیا به تحقیقات پلیس اشاره کرد و گفت که کشتی «در واقع حامل مواد منفجره به مقصد اسرائیل بود و بنابراین از ورود به آب‌های نامیبیا منع شده است».

برچسب ها: نامیبیا ، حماس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار