رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از مساعد بودن حال محیط‌بان منطقه حفاظت شده «کوه گل» دنا خبر داد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از مساعد بودن حال محیط بان منطقه حفاظت شده «کوه گل» دنا خبر داد و گفت: پیگیری‌های لازم از فرماندهی انتظامی و استانداری کهگیلویه و بویراحمد برای دستگیری سریع ضاربان محیط‌بان منطقه حفاظت شده «کوه گل» دنا انجام گرفت.

شینا انصاری صبح امروز از مساعد بودن حال محیط بان منطقه حفاظت شده «کوه گل» دنا خبر داد و اظهار کرد: پیگیری‌های لازم از فرماندهی انتظامی و استانداری کهگیلویه و بویراحمد برای دستگیری سریع ضاربان محیط‌بان منطقه حفاظت شده «کوه گل» دنا انجام گرفت.

وی افزود: متاسفانه دیروز غروب رمضان رستگار - محیط‌بان منطقه حفاظت شده «کوه گل» دنا استان کهگیلویه و بویراحمد - حین خدمت مورد حمله چند نفر قرار گرفت که در این حمله آقای رستگار از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

معاون رئیس جمهوری تصریح کرد: بلافاصله بعد از اطلاع از این خبر پیگیری لازم از طریق فرماندهی انتظامی و استانداری کهگیلویه و بویراحمد برای انتقال محیط‌بان و دستگیری ضاربین انجام گرفت. در این راستا هماهنگی‌های لازم برای انتقال محیط‌بان رستگار از طریق بالگرد نیز انجام شد، اما به دلیل تاریکی هوا این امر محقق نشد.

انصاری در ادامه گفت: به دلیل صعب العبور بودن منطقه از طریق هلال احمر اقدامات لازم برای انتقال محیط‌بان پرتلاش سازمان حفاظت شده انجام یافت و قبل از پایان روز آقای رستگار به بیمارستان انتقال یافت.

به گزارش روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، وی با اشاره به اینکه در این حادثه اسلحه محیط‌بان رستگار توسط ضاربین مورد سرقت قرار گرفت، تاکید کرد: حال عمومی آقای رستگار هم اکنون مساعد است و مطابق اعلام پزشک معالج وی نیازی به انتقال او به تهران نبود. همچنین از طریق پلیس اطلاعات استان پیگیری‌های لازم برای دستگیری سریع ضاربان انجام گرفته است و امیدواریم به زودی خبر‌های مطلوبی در این زمینه دریافت کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار