مسئول انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد از چاپ ۱۴ کتاب جدید توسط اعضای هیأت علمی این واحد دانشگاهی در شش ماهه نخست امسال خبر داد.

موسی یزدانی گفت: در انتشارات دانشگاه تعداد ۱۴ عنوان کتاب در دو ماه اخیر چاپ و هم اکنون در اختیار علاقه‌مندان قرار دارد. همچنین تعداد ۱۰ عنوان کتاب که مراحل داوری را به پایان رسانده، برای دریافت شابک مدارک کتب به سازمان چاپ دانشگاه ارسال شده که به محض دریافت شابک اقدامات لازم جهت دریافت فیپا انجام می‌شود.

یزدانی بیان کرد: درحال حاضر تعداد ۱۵ عنوان کتاب در دست بررسی و داوری قراردارد که به محض تأیید داوران برای دریافت شابک اقدامات لازم انجام خواهد شد.

مسئول انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد تکمیل فرم درخواست و فرم تعهد، پرینت کامل کتاب، طرح اولیه جلد کتاب به صورت رنگی، طرح در شورای انتشارات و در صورت تائید ارسال کتاب جهت داوری، اعمال تغییرات مد نظر داور توسط نویسنده و تحویل نسخه اصلاح شده به دبیرخانه انتشارات، دریافت شابک و فیپا توسط مدیر انتشارات دانشگاه، دریافت مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی و عقد قرارداد با نویسنده را از جمله مراحل چاپ کتب تألیفی دانشگاهی عنوان کرد.

موسی یزدانی گفت: شیوه نامه جامع نشر کتب علمی دانشگاه آزاد اسلامی اهدافی از جمله پاسخگویی به نیاز‌های علمی و پژوهشی در سطح دانشگاه و کشور، توسعه کیفی و کمی فعالیت‌های نشر دانشگاه، گسترش مرز‌های دانش و علوم کاربردی و کارآمد مبتنی برنشر مسئله‌محور، کمک به تولید و نشر علم به منظور ارتقای سطح فرهنگ و دانش علمی و استفاده بهینه از منابع مالی پژوهشی دانشگاه را دنبال می‌کند.

برچسب ها: کتاب ، دانشگاه آزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار