مدیر شعب بانک سپه منطقه خوزستان گفت: بانک سپه منطقه خوزستان خدمات گسترده‌ای را در ایام اربعین حسینی انجام داد.

محسن رجبی مدیر شعب بانک سپه منطقه خوزستان در خصوص اقدامات این بانک در اربعین حسینی گفت: بانک سپه همچون سالیان گذشته این توفیق را پیدا کرده که علاوه بر کار تخصصی و بانکی که در طی سال خدمتگزاری ملت شریف را دارد ، در ایام اربعین نیز به سهم خودش خدماتی را به زائرین معزز اربعین اباعبدالله الحسین داشته باشه

او با بیان اینکه خوزستان دارای ۲ پایانه مرزی شلمچه و چذابه جهت تردد زائرین به عتبات عالیات است، افزود: در منطقه خوزستان تمهیدات ویژه ای از قبیل ارائه خدمات ارزی و ریالی با تعیین شعب کشیک جهت تامین ارز زائرین از مبادی ورودی استان تا خود مرز (بیش از ۶ شعبه از شهرستان دزفول تا آبادان و خرمشهر) دیده شد.

آقای رجبی اضافه کرد: همچنین در خصوص تامین وجوه نقد نیز با استقرار بیش از ۱۰ دستگاه در قالب خودپرداز های سالنی و خودرویی سیار در نقاط مختلف مرزی و حتی سالن های خروجی و ورودی زائرین مستقر شد تا زائرین دغدغه ای در خصوص تامین ارز اربعین و احیانا دریافت وجوه نقد ریالی نداشته باشند و اینکه مانیتورینگ و کنترل این دستگاه بصورت مداوم پایش شد تا زائرین، بدون وقفه از این سرویس استفاده مطلوب داشته باشند.

مدیر شعب بانک سپه منطقه خوزستان با اشاره به بخش فروش ارز اربعینی گفت: بانک سپه با همکاری و تعامل یکی از سکوهای پرقدرت داخلی اقدام به فروش ارز اربعینی نموده که به لطف خدا و استقبال زائرین در سال ۱۴۰۳ مورد فروش و تامین ارز اربعین در بانک سپه شکسته شد و این خدمت را در کنار دیگر خدمات برای خود افتخاری می دانیم.

این مقام مسئول محلی می‌گوید: ستاد مردمی اربعین حسینی در منطقه خوزستان، با همت همکاران و نذورات، اقدام به برپایی ۲ موکب در پایانه های شلمچه و چذابه کرد.

رجبی می‌گوید: در مرز چذابه در موقعیت عمود ۷۰ با توجه به خیل زائرین گرامی اقدام به احداث پایگاه ارائه خدمات رفاهی در بخش سرویس های بهداشتی و حمام جهت خواهران و برادران نموده و در پایانه شلمچه نیز در عمود 261 اقدام به برپایی موکب در قالب توزیع آب معدنی جهت زائرین و مواکب نموده است.

مدیر شعب بانک سپه منطقه خوزستان گفت: کارکنان منطقه خوزستان در خوزستان در سطوح مختلف سازمانی در این ایام، لباس خادمی به تن کرده و در مواکب مستقر شده خدمتگزاری زائرین را انجام میدهند.

او در پایان گفت: کارکنان پرتلاش بنده در استان خوزستان در چند جبهه موازی در حال خدمتگزاری هستند بدون اینکه خللی در هر کدام از بخش های مختلف صورت بگیرد و این جز با عشق به خدمت و عشق به خدمتگزاری به زائرین اباعبدالله الحسین میسر نمی‌شود.

برچسب ها: بانک سپه ، خوزستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار