مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: محدودیت‌های ترافیکی به ویژه تردد کامیون‌ها در محور‌های شریانی کشور از ساعت ۱۲ امروز اعمال می‌شود.

 ایمان محرابی نیا، مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی در برخی از محور‌های شریانی از ساعت ۱۲ اعمال می‌شود، گفت: تردد موتورسیکلت‌ها (به استثناء موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی) از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۷ شهریور تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۰ شهریورماه از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

وی ادامه داد:  تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج - چالوس و بالعکس ممنوع بوده و همچنین بر اساس پیش‌بینی محدودیت تردد برای انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک، در روز چهارشنبه ۷ شهریورماه از ساعت ۱۴ از مرزن‌آباد به سمت تهران (شمال به جنوب) انسداد محور به طور کامل انجام می‌شود.

او بیان کرد: از ساعت ۱۷ از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) محور یک‌طرفه بوده و با اتمام زمان اجرای طرح از ساعت ۲۴، تردد وسایل نقلیه از پل زنگوله تا مرزن‌آباد در مسیر دوطرفه انجام می‌شود.

محرابی نیا توضیح داد: در روز جمعه ۹ شهریورماه نیز از ساعت ۱۴ از ابتدای آزادراه تهران - شمال محدودیت تردد به مقصد چالوس اعمال شده و از ساعت ۱۵ نیز از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) محور به طور کامل مسدود خواهد بود.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور با بیان اینکه  از ساعت ۱۷ از مرزن‌آباد به سمت تهران (شمال به جنوب) محدودیت یک‌طرفه انجام شده و با اتمام طرح از ساعت ۲۳ روز جمعه ۹شهریور، تردد وسایل نقلیه به صورت دوطرفه از پل زنگوله تا مرزن‌آباد انجام می‌شود، گفت: در صورت کم‌حجم بودن ترافیک محور، طرح محدودیت یک‌طرفه پیش از زمان اعلامی اجرا می‌شود.

 وی توضیح داد: تردد از مسیر جاده قدیم کرج - چالوس تا محدوده تونل کندوان برای ساکنان و افراد محلی آزاد بوده، اما از ساعت ۱۱ تردد از میدان امیرکبیر برای خودرو‌هایی که در روز‌های اعمال محدودیت جنوب به شمال، قصد عزیمت به چالوس را دارند، ممنوع است.

محرابی نیا اظهار کرد: تردد انواع تریلر همچنان در محور هراز و بالعکس ممنوع بوده، همچنین در صورت افزایش حجم ترافیک و اعلام مامورین پلیس راه، محدودیت تردد یک‌طرفه مقطعی در روز جمعه ۹ شهریور به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

او با بیان اینکه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۷ شهریور و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه (۸ و ۹ شهریور) تردد خودرو‌های کامیون و کامیونت (به استثناء خودرو‌های حامل مواد سوختی و فاسدشدنی) از محور هراز ممنوع خواهد بود، گفت: در محور فشم نیز از ساعت ۱۷ تا ۲۰ روز جمعه ۹ شهریورماه محدودیت ترافیکی به صورت یک‌طرفه از انتهای محور نقطه پل حاجی‌آباد یا پیچ کلیکان (ابتدای پیچ آریانا) به سمت خروجی فشم انجام خواهد شد.

خبرنگار: محبوبه کباری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار