بازیکن تیم ناسیونال اروگوئه به دلیل از حال رفتن در زمین فوتبال جان باخت.

 تیم کلاب ناسیونال اعلام کرد، خوان ازکوئردو، فوتبالیست اروگوئه‌ای که هفته گذشته پس از ضربان نامنظم قلب از حال رفت، درگذشت. این بازیکن ۲۷ ساله در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی کوپا لیبرتادورس مقابل سائوپائولو در ورزشگاه مورومبی برزیل از حال رفت و تحت درمان قرار داشت.

باشگاه ناسیونال در ایکس نوشت: با عمیق‌ترین اندوه و شوک، درگذشت بازیکن محبوب‌مان خوان ازکوئردو را اعلام می‌کنیم. تسلیت خود را به خانواده، دوستان، همکاران و عزیزان او ابراز می‌کنیم. تمام باشگاه ناسیونال در سوگ فقدان جبران ناپذیر او هستند.

به گزارش گاردین، آلخاندرو دومینگز، رئیس کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی نیز به خانواده و دوستان این فوتبالیست تسلیت گفت و اعلام کرد فوتبال آمریکای جنوبی در ماتم است.

ازکوئردو پنج‌شنبه گذشته پس از از حال رفتن در زمین فوتبال به بیمارستان آلبرت انیشتین منتقل شد. بیمارستان اواخر روز سه‌شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که این فوتبالیست «ایست قلبی» داشته است.

پزشکان بیمارستان روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کردند که  او با افزایش فشار داخل جمجمه مواجه شده  و از روز دوشنبه تحت مراقبت‌های ویژه بود.

لیگ‌های دسته اول و دوم فوتبال اروگوئه به دلیل نگرانی در مورد وضعیت سلامت ازکوئردو در آخر هفته به تعویق افتاد. بازیکنان سائوپائولو نیز در دیدار مقابل ویتوریا پیراهنی با حمایت از فوتبالیست اروگوئه‌ای پوشیدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار