مدیرعامل سازمان عمران شهرداری قزوین گفت: منابع مالی برای آسفالت معابر شهری تامین و قول مساعد برای تامین اعتبار جهت ادامه کار داده شده است.

ایزدی مهر زارعی مدیرعامل سازمان عمران شهرداری قزوین در گفتگوی ویژه خبری شبکه قزوین گفت: آسفالت جز مصالح گران است، اما اجرای عملیات روکش آسفالت یکی از دغدغه‌های شهروندان است و سازمان عمران با جدیت اقدام به عملیات تراش و روکش آسفالت معابر سطح شهر می‌کند.

ایزدی مهر زارعی افزود: از ابتدای امسال حدود ۷۵ هزار تن آسفالت در سطح معابر استان استفاده و در حدود ۵۰۰ هزار متر مربع بهسازی و مرمت آسفالت معابر انجام شده است.

وی گفت: از امشب روکش آسفالت مسیر میدان گل‌ها تا بیمارستان ولایت سرعت بخشیده می‌شود تا چند روز آینده این معبر به انجام برسد.

به گفته این مسئول، معابر اصلی، چون بلوار نخبگان، الغدیر، شهید صیاد شیرازی، ۲۲ بهمن، میدان امیر کبیر، جاده باراجین و بلوار معلم از معابری هستند که روکش آسفالت شده اند.

وی ادامه داد: در نواحی منفصل شهری هم در مشعلدار، خیرآباد، چوبیندر، اسماعیل آباد، عظیمیه، دانش و ناصرآباد زیر سازی و آسفالت معابر انجام شده است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری قزوین گفت: بلوار شهید ابوترابی و خیابان توحید هفته گذشته ترمیم و انجام شد.

زارعی بیان کرد: در جنوب شهر در کوچه هایی، چون مسجد جامع و راه آهن آسفالت بدلیل کم عرض بودن کوچه‌ها آسفالت به صورت دستی صورت می‌گیرد.

برزگر گنجی مدیرعامل طرح تقاطع غیر همسطح دفاع مقدس هم در این برنامه با اشاره به اجرای این تقاطع غیر همسطح گفت: این طرح گوشواره شهر و به نوعی تکیه گاه جنوب غربی ماست. 

برزگر گنجی با اشاره به تکنولوژی به کار رفته در این طرح افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۳۰ میلیارد تومان و در مدت ۲۴ ماه اجرایی خواهد شد که با افتتاح آن یکی از گره‌های ترافیکی اصلی شهر قزوین و محل تردد مسافران چند استان کشور باز می‌شود.

وی گفت: همچنین کاهش سوانح، ایمنی سفر‌ها و انتقال عبور خودرو‌های سنگین از داخل شهر از مهمترین اهداف ساخت این تقاطع غیر هم سطح است.

 مدیرعامل طرح تقاطع غیر همسطح دفاع مقدس در ادامه از صبر و شکیبایی مردم به دلیل تحمل شرایط موجود اطراف این پروژه تشکر کرد.

برزگر گنجی اعلام کرد: امیدواریم بخش‌های اصلی این طرح ۱۸ ماه به ثمر برسد و ساماندهی رودخانه بازار تلاش این روز‌های ماست تا تعریض اتفاق بیافتد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار