منابع محلی بامداد چهارشنبه از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به شمال شرق لبنان خبر دادند.

به گزارش المیادین، یک پهپاد رژیم صهیونیستی با سه موشک به یک خودرو «پیکاپ» در استان «البقاع» واقع در شمال شرقی لبنان حمله کرده است.

جزئیات بیشتری تاکنون در این باره گزارش نشده است.

پیش‌تر مقاومت اسلامی لبنان از حمله پهپادی به مقر فرماندهی نظامیان صهیونیست واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر داده بود.

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرده بود که در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به شهرک المجادل واقع در جنوب لبنان، با پهپاد‌های انفجاری مقر فرماندهی گردان السهل و پادگان بیت هلل نظامیان صهیونیست را هدف قرار داده است.

از سوی دیگر رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که از ابتدای عملیات مقاومت اسلامی لبنان در شمال فلسطین تاکنون یک هزار و ۷۰۰ مصدوم به مرکز درمانی «الجلیل» در نهاریا مراجعه کرده و مورد درمان قرار گرفته‌اند. ۴۵۰ مصدوم دیگر حملات حزب الله نیز به بیمارستان «زیو» در «صفد» مراجعه کرده و خدمات درمانی دریافت کرده‌اند.

 با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار