همزمان با هفته دولت ۲۶ پروژه عمرانی با مجموع بیش از ۶۸۵ میلیارد تومان در بافق به بهره برداری رسید.

ابوالحسینی معاون عمرانی استانداری یزد در سفر خود به بافق گفت: امروز سه شنبه ششم شهریور ماه به اتفاق فرماندار بافق و جمعی دیگر از مسئولان این شهرستان، شاهد افتتاح پروژه‌های دولت سیزدهم بودیم.

او افزود: توسعه بخش ۱۳۲/۴۰۰ پست برق نخلستان با اعتبار ۲۷۰ میلیارد تومان و افتتاح فاز دوم این پست انجام شد. 

ابوالحسینی خاطرنشان کرد: این پروژه به فعالیت‌های صنعتی و ثبات در برق رسانی شهری و روستایی کمک می‌کند. 

معاون امور استانداری یزد گفت: این پروژه در توزیع برق از شمال شرق به جنوب غرب و جنوب شرق کشور متصل می‌کند و باعث پایداری توزیع برق می‌شود. 


او بیان کرد: طرح گازرسانی به روستا‌ها و چاه‌های کشاورزی بافق با اعتباری معادل ۳۹۸ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

ابوالحسینی گفت: طرح گازرسانی به روستا‌های محمدآباد، عزیز آباد، حسین آباد، علی آباد و گودگینستان شهرستان بافق با اعتباری معادل ۹۸ میلیارد ریال و اجرای ۵۵۰۰ متر شبکه توزیع و قابلیت نصب ۲۰ عدد انشعاب به بهره‌برداری رسید.

او ادامه داد: همچنین طرح گازرسانی به چاه‌های کشاورزی فردوس، انصار، باغداران، حسین آباد، محمدآباد، نورآباد و کریم آباد شهرستان بافق با اعتباری معادل ۳۰۰ میلیارد ریال و اجرای ۲۶۰۰۰ متر شبکه توزیع و قابلیت نصب ۳۰۰ عدد انشعاب به بهره‌برداری رسید. 

معاون عمرانی استانداری یزد گفت: افتتاح سه باب مدرسه و یک سالن ورزشی با اعتبار ۵۵ میلیارد تومان، از دیگر برنامه‌ها بود که با افتتاح این مدارس، زمینه تحصیل برای ۹۱۰ دانش آموز در ۲۱ کلاس فراهم می‌شود. 

او افزود: امیدواریم شهرستان بافق با استفاده ظرفیت‌های جدید در قالب این پروژه‌ها روز به روز ارتقا پیدا کند.

گفتنی است دیدار با امام جمعه بافق و صحبت پیرامون وضعیت بیمارستان ۹۶ تخت خوابی و بیان برخی دغدغه‌های مردم از جمله وضعیت دیوار ساحلی قطرم، وضعیت پروژه اورژانس شهید حبیبیان و آفت‌های کشاورزی توسط امام جمعه بافق، گلباران قبور شهدا، بازدید از بیمارستان ۹۶ تخت خوابی و دیدار با خانواده شهید ملاییان از دیگر برنامه‌های این روز با حضور معاون عمرانی استانداری یزد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.