نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت:موضوع مسکن نیز باید مورد توجه جدی دولت جدید قرار گیرد.

عباس صوفی، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب خطاب به کابینه دولت چهاردهم عنوان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند معیشت و بهبود اقتصاد  باید در اولویت دولت چهاردهم قرار گیرد. از سوی دیگر رسیدن به اهداف و شاخص های برنامه هفتم توسعه باید از جمله مهم ترین اقدامات دولت آقای پزشکیان باشد. معیشت همه اقشار مختلف مردم ار کارگران و کارمندان گرفته تا کادر درمان، نظامی‌ها و ... باید به طور ویژه توجه شود.

وی ادامه داد: موضوع مسکن نیز باید مورد توجه جدی دولت جدید قرار گیرد. در موضوعات درمان و بهداشت نیز هم بیماران و هم کادر درمان نیازمند توجهات جدی وزارت بهداشت خواهند بود. بنابراین اولویت های دولت باید همزمان در بخش های مختلف با جدیت هرچه تمام تر دنبال شود.

عضو کمیسیون عمران تاکید کرد:‌ موضوع دیگری که رهبری به آن اشاره فرمودند اهمیت سفرهای استانی بود. به طور کل حضور رئیس جمهور محترم و کابینه ایشان در استان ها و در جریان قرار گرفتن مشکلات مختلف تاثر بسزایی در حل این کاستی‌ها خواهد داشت.

وی در پایان تاکید کرد:‌ به کارگیری جوانان نخبه و تازه نفس نیز همان طور که رهبر انقلاب فرمودند لازم است تا در دستور کار دولت آقای پزشکیان قرار گیرد.

برچسب ها: مسکن ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار