سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان زابل با تأکید بر تکریم ارباب رجوع گفت: اولویت خدمت‌رسانی مدیران و کارکنان ادارات باید رضایتمندی ارباب رجوع باشد و در این راستا از عملکرد‌های عالی در خصوص خدمت‌رسانی به مردم تقدیر می‌شود.

علی ولایتی پوردر مراسم بزرگداشت روز کارمند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار کرد: عزت، اقتدار و امنیت فعلی در کنار استقلال حاصل برکات نظام جمهوری اسلامی است و باید از این نعمات برای خدمت گذاری و جلب رضایت مردم استفاده شود.

وی بیان کرد: فرصت خدمت محدود است از این رو تمامی مسوولان باید از فرصتی که در اختیار آنها قرار گرفته، برای خدمت به مردم به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان زابل انگیزه و شوق به خدمت را از ویژگی‌های ضروری برای یک کارمند دانست و افزود: همه کسانی که مسوولیت و وظیفه خدمت‌رسانی به مردم را دارند باید با علاقه و روحیه‌ای جهادی به این مردم شایسته، بزرگوار و ولایتمدار خدمت کنند.

وی مبارزه با فساد اداری و اقتصادی را زنده و احیا کردن مدیریت شهیدان رجایی و باهنر دانست و ادامه داد: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در درجه اول باید ایمان را در مردم تقویت کنیم و این دستورالعمل با کاهش سختی معیشت و مشکلات مردم در فقر محقق می‌شود.

️ولایتی پور دومین رهنمور مورد نظر رهبر معظم انقلاب را امید آفرینی در بین مردم عنوان کرد و گفت: این شاخص محوری نظام و دولت نیز باید در سیستان با حل مشکلات و چالش‌های پیش رو بویژه بین کشاورزان و جوانان عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه مسوولیت هر زمانی باشد، به پایان می‌رسد و قرار نیست که تا آخر عمر باشد، باید در طول دوران خدمت در جهت خدمت‌رسانی به مردم تلاش کنیم، خاطرنشان کرد: مهمترین درس قیام امام حسین (ع) برای کارگزاران نظام، خدمت بی‌منت و از خود گذشتن برای دیگران است.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان زابل گفت: خانواده شهدا و جامعه ایثارگران هم که با گذشت و ایثار بدون منت در راه دفاع از انقلاب و نظام گام برداشتند، کم‌توقع‌ترین اقشار جامعه هستند بنابراین باید امروز همه انرژی و توان خود را صرف خدمت به این افراد کنیم.

وی با بیان اینکه مدیران امروز انقلاب باید همانند شهیدان رجایی، باهنر و رئیسی که در مسیر شهدا گام برداشتند، عمل کنند، بیان کرد: امروز سیستان نیازمند مکتب و منش مدیریتی شهیدان رجایی، باهنر و رئیسی است تا گره‌های کور مدیریتی سیستان با منش مدیریتی شهیدان دولت باز شود و به طور یقین مردم از بی اعتمادی خارج می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار