شهردار آوج گفت: فعالیت دوباره جایگاه سوخت سی ان جی این شهر در انتظار نصب یک دستگاه توسط پیمانکار است.

حسین داداشی شهردار آوج در گفتگوی تلفنی با برنامه روی خط باشید شبکه قزوین گفت: جایگاه سوخت شهر به منظور تعمیر و تجهیز موارد پر خطر از اداره استاندارد مهلت ۳ ماهه گرفت تا اصلاح شود که این امر در مهلت تعیین شده انجام شد.

وی افزود: راه اندازی مجدد جایگاه در انتظار نصب درایر توسط پیمانکار است.

داداشی گفت: خلف وعده پیمانکار موجب تعویق در راه اندازی جایگاه شده است که در صورت تداوم این روند بر اساس حکم دستگاه قضایی قرارداد با این پیمانکار فسخ خواهد شد و با تامین اعتبار این پروژه توسط خود شهرداری انجام خواهد شد.

وی در پاسخ به سوال یکی از شهروندان در خصوص مشکل فاضلاب شهر آوج پاسخ داد و گفت: ۳ راه خروجی فاضلاب در شهر آوج وجود دارد که به رودخانه خر رود منتهی می‌شود و به علت موضوع آلودگی محیط زیست و عوارض بعدی این موضوع تبدیل به چالش شده است.

شهردار آوج با بیان اینکه پساب‌های فاضلاب توسط نهر‌های موجود در سطح شهر به خارج از شهر هدایت می‌شود، افزود: نهر‌های سطح شهر ماهی یکبار شستشو می‌شود تا از بروز آلودگی‌ها جلوگیری شود.

داداشی درباره پارک بانوان شهر آوج هم بیان کرد: به علت وجود بافت فرسوده شهری، اجرای طرح به مشکل برخورده است و اعتبار ۷ میلیارد تومانی آن برگشت خورد.

وی با اشاره به اینکه در سفر رئیس جمهور به استان اعتباری برای پروژه‌های پارک بانوان و استخر دانش آموزی تخصیص داده شده بود که ۲ طرح مقفول ماند و هر دو لغو شد.

داداشی گفت: از سال ۸۳ مصوبه اصلاح هندسی بلوار اصلی شهر درشورای ترافیک استان و شهرستان تصویب شده بود که از سال قبل آغاز شد و امسال به طور ۸۰ درصد عملیات اصلاح آن انجام شد.

وی افزود: اصلاح روفوج میانی و آسفالت این بخش انجام شده است و خیابان اصلی در آینده نزدیک انجام خواهد شد.

شهردار آوج اضافه کرد: روکش آسفالت چند خیابان اصلی شامل خیابان آزادی، قائم و چند خیابان دیگر به مناقصه گذاشته شده است تا روکش آسفالت این معابر انجام شود.

داداشی در ادامه با اشاره به برنامه‌های اربعین در این شهر اظهار داشت: در این ایام ۲۰ هزار زائر به طور شبانه روزی توسط موکب آوج پذیرایی شدند و این موکب تا روز چهارشنبه فعال خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار