مدیرکل راهداری و حل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: در هفته دولت ۴۹ پروژه راهداری با اعتبار بالغ بر سه هزار و ۴۹۵ میلیارد ریال در استان به بهره برداری می‌رسد.

فرزاد حسنی اظهار کرد: از جمله طرح های راهداری بهسازی و روکش آسفالت ۶۸.۵ کیلومتر از راههای اصلی، فرعی و روستایی با صرف اعتبار هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال و انجام ۵۱.۵ کیلومتر لکه‌گیری و درزگیری با اعتبار ۲۶۰ میلیارد ریال است که افتتاح خواهد شد.

وی از احداث ۱۱ کیلومتر راه روستایی خبر داد و گفت: برای احداث این راهها ۹۳۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است که ۲ هزار و ۳۰۶ خانوار روستایی از این راهها بهره‌مند خواهند شد.

مدیرکل راهداری و حل و نقل جاده‌ای کردستان اضافه کرد: در راستای ارتقای ایمنی محورهای برون شهری ۲ هزار و ۲۶۰ کیلومتر خط کشی، نصب حفاظ ایمنی، روشنایی محورها، تونل، نصب و نگهداری تابلو و علایم ایمنی با صرف اعتبار۵۴۰ میلیارد ریال انجام شده است که در این هفته به بهره برداری می رسد.

وی افزود: ایمن سازی و رفع هفت نقطه پرتصادف با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال و تعمیر، تعریض و نگهداری ابنیه فنی راهها با صرف اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال از دیگر طرح هایی است که در این هفته به بهره برداری خواهد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.